یراق درب بالکنی پنجره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

اطلاعات فنی یراق درب بالکنی و سرویس upvc

در پنجره upvc از انواع یراق آلات با توجه به نیاز مشتری استفاده می شود. اما بهتر است شما قبل از خرید از انواع یراق آلات اطلاعات لازم را بدست آورید تا بتوانید با آگاهی کامل در این خصوص بهترین محصول را انتخاب کنید.

در این مقاله در رابطه با یراق درب بالکنی پنجره upvc با شما صحبت کنیم.

پروفیل upvc مورد استفاده در این نوع درب دو جداره به صورت پهن تر از لنگه پنجره دوجداره می باشد که به آن ساش درب ویا لنگه درب گفته می شود،دلیل پهن تر بودن این پروفیل این است که بتوتند شیشه بزرگتری در خود نگه داشته و می توان یراق آلات قفل دار و سویچی  درب را داخل آن جا داد.

با توجه به سلیقه مشتری می توان داخل درب را کامل شیشه دوجداره گذاشته و یا قسمتی از درب را شیشه دوجداره و قسمت دیگر را پنل از جنس upvc  قرار داد. درب سرویسی یو پی وی سی که از اسمش پیداست در دستشویی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد که در این نوع درب یراق آلات سرویسی و (ساش)تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه یا پنل تهیه می شود.

درب بالکنی و سرویسی upvc در ابعاد مختلف

این نوع درب در ابعاد مختلف امکان تولید داشته وبا توجه به نیاز فردی میتوان از ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرد تفاوت عمده درب های تولید شده با پروفیل پنجره upvc و دربهای تولید شده با پروفیل درب upvc در بکارگیری نوع پروفیل آن می باشد.

در دربهای ساخته شده با پروفیل پنجره نمی توان یراق آلات درب را نصب کرد در صورتیکه درب های تولیدی با پروفیل درب را میتوان به یراق آلات مخصوص درب مجهز نمود.

 

درب بالکنی و درب سرویسی upvc

در بکارگیری درب ها در سرویس طبیعتا می خواهیم از پانلهای یو پی وی سی استفاده کنیم تا حریم سرویس حفظ گردد این کار به دو گونه امکانپذیر است اول اینکه ما کتیبه ای را از کف با ارتفاع ۳۰ ال ۵۰ سانتیمتر پانل کرده و ما بقی دارای شیشه های سمبلاست باشد و دوم اینکه کل درب با استفاده از پانل یو پی وی سی پوشیده گردد.

بهتر است بدانید که در حالت دوم ما دارای دربی با مقاومت بالاتری خواهیم بود که بیشتر در مراکز عمومی استفاده میگردد.

منبع:http://sijandezh.com/%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%82-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d9%84%da%a9%d9%86%db%8c-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/

 





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, سرویس upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: