هوابندی درب و پنجره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
هوابندی درب و پنجره یو پی وی سی
پنجره upvc دارای مزایا و ویژگی های بسیاری است که این خصوصیات باعث شده این نوع پنجره دوجداره بسیار مورد توجه قرار گیرد و کاربردهای بسیاری پیدا کند.
یکی از مواردی که در این خصوص قابل بحث است هوابندی درب و پنجره upvc است که در این مقاله در این خصوص به شما توضیحاتی خواهیم داد.
 
هوایی که از بیرون ساختمان از طریق دستگاه های تهویه مطبوع و یا از طریق نفوذ از میان شکاف پنجره وارد می شود اهمیت بسیاری دارد. از این رو تولیدکنندگان پنجره upvc تمام تلاش خود را برای محیط خانه شما میکنند.
 
 
 
بهتر است بدانید که هوای لازم برای تهویه مطبوع و مناسب ساختمان هایی که از سیستم تهویه استفاده نمی کنند از بین درب و پنجره ها وارد می شود. این در صورتی است که در ساختمان هایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده می کنند هوای تازه کنترل شده به کمک فن از طریق مجراهای تعبیه شده وارد ساختمان خواهد شد.
 
طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده در ساختمان هایی که درب و پنجره های آنها هوابندی نشده اند حدودا 45 درصد از جذب گرما را در تابستان دارند و در زمستان نیز تقریبا 60 درصد از افت گرما را موجب می شوند.
 
این بدین معنی است که هوابندی درب و پنجره تاثیر بسیاری در مصرف انرژی و هزینه ها دارد و باید در ساختمان هایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده می کنند باید کنترل نشت انجام شود.
 
جالب است بدانید که یکی از مهم ترین پارامترهایی که در انتخاب درب و پنجره مناسب مورد توجه قرار می گیرد میزان نفوذپذیری هوا در آن است.
 
انواع درب و پنجره upvc در شرکت سیجاندژ تولید می شود. شما می توانید اگر نظر یا پیشنهادی در این خصوص دارید با ما در میان بگذارید.

 





:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, هوابندی پنجره upvc, هوابندی درب و پنجره upvc, هوابندی درب و پنجره یو پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: