دلایل استفاده از درب و پنجره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب و پنجره upvc
پنجره upvc از انواع درب و پنجره های دوجداره است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. درب و پنجره های دوجداره کاربردهای بسیاری دارد.
در این مقاله قصد داریم در رابطه با دلایل استفاده از درب و پنجره upvc با شما صحبت کنیم.
 
یک نکته مهم به هنگام استفاده از upvc در ساخت درب ها و پنجره ها این است که باید آنها در اطراف یک هسته ساخته شده از فولاد گالوانیزه مورد استفاده قرار گیرند، فولاد گالوانیزه upvc را بسیار قوی تر و محکم تر می کند.
 
upvc به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا بر خلاف سایر مواد مانند چوب به راحتی تحت تاثیر تغییرات اقلیمی قرار نمی گیرد و بهترین ویژگی آن این است که بدون نیاز به هیچ گونه نگهداری می تواند برای مدتی طولانی کارآیی داشته باشد.
اگر می خواهید خانه خود را پیشرفته کنید و قابلیت های آن را افزایش دهید از درب و پنجره‌ یو پی وی سی استفاده کنید.
 
 
 
مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره  upvc
یکی از مزایای بارز درب و پنجره های upvc مقاومت بالای این درب و پنجره ها نسبت به پنجره های قدیمی است.
در اینجا برخی از مزایای دیگر این درب و پنجره ها را به شما توضیح خواهیم داد.
این درب ها و پنجره ها تحت تاثیر تغییرات اقلیمی قرار نمی گیرند. آنها در آب و هوای مرطوب تغییر حالت نمی دهند، آنها سخت و مقاوم در برابر آب و هوا هستند.
در شرایط آب و هوایی نامطلوب، آنها می توانند شکل و حالت اولیه خود را حفظ کنند و دوام بالایی داشته باشد.
 
آنها تنها به مقدار اندکی نگهداری نیاز دارند.
آنها در برابر سر و صدا عایق های خوبی هستند. آلودگی های صوتی در خیابان ناشی از وسایل نقلیه مختلف، صدای بوق خودروها و غیره تاثیری بر آرامش شما در خانه تان نخواهد داشت و می توانید در محیطی آرام و دلپذیر زندگی کنید.
 
تعمیر، تنظیم و نگهداری آنها بسیار ساده است و بنابر این به صرف انرژی کمتری نیاز دارند. آنها عایق های بهتری هستند و دارای خواص بهتر عایق کاری نسبت به همتایان چوبی خود هستند. آنها همچنین دوستدار محیط زیست می باشند.
 
بیشتر درب ها و پنجره‌ های upvc دارای قفل های مطمئن هستند، به این معنی که آنها نمی توانند توسط یک مزاحم یا دزد، مشابه درب های چوبی سنتی با اعمال فشار و زور باز شوند. درواقع به آنها پنجره UPVC ضد سرقت می گویند.
آنها در برابر پوسیدگی مقاومت می کنند و همچنین در برابر خوردگی مقاوم هستند و عمر مفید درب و پنجره upvc بیش از درب ها و پنجره های ساخته شده از چوب است.
 
نظرات خود را در سیجاندژ با ما در میان بگذارید.




:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, دلایل استفاده از درب و پنجره up, دلایل استفاده از درب و پنجره یو, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvcv ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: