پنجره های upvc هماهنگ با نمای موجود
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پنجره های یو پی وی سی
درب و پنجره upvc در واقع راه حلی متفاوت برای رفع بسیاری از مشکلات داخل ساختمان است. یکی از مشکلاتی که افراد در منزل خود با آن مواجه هستند عدم هماهنگی پنجره ها با نمای ساختمان است.
بهتر است بدانید که با استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید.
 
با تولید پنجره دوجداره upvc دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با هماهنگی پنجره با نمای ساختمان نیست. زیرا این پنجره ها با تنوع در رنگ و طرح به راحتی نیازهای شما را برطرف خواهند کرد.
 
امروزه با چنان کاربرد و تنوع رنگ و فرمی میتوان این نوع پنجره را عرضه کرد که میتوان گفت تقریبا تمامی اشکال، رنگها و فرم های کلاسیک و مدرن از هر جنس و متریال را میتواند پوشش داده و کاملا همسان با نمای قبلی و سایر پنجره های نمای موجود ساختمان تولید و عرضه گردد.
 
 
 
لازم به ذکر است که رنگ پنجره های یو پی وی سی به دو صورت رنگ شده و لمینیت امکان پذیر است که هر کدام محاسن خود را دارد. طبیعی است که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و بطور کلی ظریف تر از رنگ می باشد. ولی رنگ upvc بدلیل اینکه بصورت استاتیک سولوکو انجام می پذیرد دارای مقاومت بالاتری می باشد .
 
جالب اینجاست که شما می توانید با استفاده از پروفیل های رنگی هر طرف پنجره را به یک رنگ سفارش دهید و یا دو رنگ متفاوت که با این قابلیت می توان به راحتی رنگ پنجره را با نمای خانه هماهنگ کرد.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در رنگ و طرح مختلف تولید می کند. شما می توانید سفارش خود را همین حالا ثبت کنید.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.




:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره های upvc هماهنگ با نمای م, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc, هماهنگی پنجره upvc با نما ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: