تاثیرات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب و پنجره دوجداره upvc
درب و پنجره یو پی وی سی در واقع به عنوان کاملترین و جدیدترین درب و پنجره دوجداره شناخته شده اند. شاید برای شما نیز سوال باشد که این درب و پنجره ها چه تاثیراتی در زندگی شما خواهند داشت. در این مقاله ما برخی از تاثیرات موثر این درب و پنجره ها را به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید به راحتی تصمیمی درست در انتخاب درب و پنجره مورد نظر خود بگیرید.
 
جلوگیری از اتلاف انرژی
طبق تحقیقات انجام شده حدود 45 درصد از اتلاف انرژی ساختمان ها از درب و پنجره صورت می گیرد.
ساختمان ها سهم بالایی در بکارگیری انرژی داشته و بنابراین اتلاف انرژی در ساختمان ها حجم بسیار بالایی را داراست. بدیهی است که درب و پنجره های فلزی همواره در حال تبادل حرارت به خصوص در زمستان و تابستان هستند .
اما درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی این تبادل حرارتی را به حداقل رسانده و به راحتی می توانند جلوی هدر رفتن انرژی را بگیرند. همچنین میتوانند در کاهش هزینه ها نیز نقش موثری داشته باشند.
 
 
پنجره یو پی وی سی ضد سرقت
این درب و پنجره ها با امنیت و ایمنی بالایی که دارند از ورود مزاحم و دزد به داخل خانه جلوگیری می کنند. با قفل هایی که در این درب و پنجره ها بکار برده شده و همچنین با قطعاتی که در ساخت درب و پنجره های upvc استفاده شده به راحتی می توان امنیت و آرامش را در خانه ها برقرار کرد.
 
امکان استفاده از قفل های اتوماتیک
در در و پنجره upvc می توان از قفل ها و یراق آلات الکترونیکی و کنترل از راه دور استفاده کرد. امکانی که در پنجره های قدیمی آهنی یا آلومینیومی ممکن نبود.
 
همچنین این درب و پنجره های با تنوع رنگی که دارند توانسته اند جوابگوی همه سلیقه ها باشند و به راحتی با انواع محیط ها سازگاری دارند.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را برای شما طراحی و تولید می کند. شما می توانید برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.
 
منتظر نظرات شما هستیم.




:: برچسب‌ها: upvc , پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره دوجداره یو پی وی سی , پنجره یو پی وی سی , تاثیرات درب و پنجره دوجداره یو , سیجاندژ , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: