شیشه های مناسب برای پنجره دوجداره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
شیشه پنجره upvc
می دانید که امروزه بحث صرفه جویی در انرژی یکی از بحث های داغی است که باعث شده افراد به دنبال راهی برای رفع آن باشند. وقتی بتوان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد بی شک می توان هزینه ها را نیز به قدر چشمگیری کاهش داد.
استفاده از درب و پنجره upvc در جلوگیری از هدر رفتن انرژی نقش بسیار موثری دارد. همچنین انتخاب شیشه مناسب نیز می تواند در این موضوع تاثیر بسیاری داشته باشد.
 
شیشه پنجره یو پی وی سی
شیشه ای که برای پنجره انتخاب می کنید مهم ترین جزء سازنده پنجره بازده انرژی می باشد. نوآوری ها در پوشش شیشه پنجره دوجداره و مجموعه عایق بندی ، پنجره های امروزی را قادر ساخته است تا بازده انرژی شفافیت و کارآیی بی نظیر داشته باشند.
 
 
 
پنجره دوجداره
به پنجره ای پنجره دوجداره می گویند که از دو شیشه ضخیم استفاده کند که توسط هوا و برای بهبود عایق بندی در مقابل انتقال گرما جدا شده باشند. در پنجره های سنتی اغلب رطوبت بین قاب پنجره وارد و باعث ایجاد رطوبت میشد. امروزه اغلب پنجره دوجداره ها عایق بندی های قابل اتکایی برای جلوگیری از ایجاد بخار در سمت داخلی پنجره یو پی وی سی می باشند. به این ترتیب پنجره دوجداره ساخت یک شرکت لزوما با پنجره دوجداره ساخت شرکت دیگر یکسان نمی باشد در این صورت موقعتعویض پنجره های قدیمی اگاهانه عمل کنید.
 
گاز آرگون در پنجره دوجداره
گاز آرگون که بین جداره های پنجره دوجداره به کار می رود اغلب گزینه ای می باشد که توسط سازنده های نمونه پنجره دوجداره به مشتریان ارائه می شود. گاز آرگون باعث بهبود عملکرد ‌گرمایی بدون مختل کردن دید از طریق پنجره می شود.
 
انتخاب شیشه پنجره دوجداره
برای جلوگیری از گرمای زیاد و سرمای بیش از حد باید درب و پنجره مناسب با شیشه ایده آل را انتخاب کرد که این خود نیازمند تحقیق در این باره است تا بتوان شرکتی معتبر را انتخاب کرد.
شرکت سیجاندژ قادر به تولید کننده انواع درب و پنجره یو پی وی سی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.
 
شما می توانید همین حالا تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.
 
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, جلوگیری از آلودگی صوتی با پنجره, سیجاندژ, عایق صوتی پنجره upvc, عایق صوتی درب و پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: