فواید درب و پنجره upvc چیست؟
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب و پنجره upvc
درب و پنجره upvc موارد استفاده زیادی دارد و بسیاری از افراد از این درب و پنجره ها استفاده های زیادی می کنند. این درب و پنجره های مزایای بسیاری دارند که باعث شده این پنجره ها مورد استقبال اکثریت قرار گیرند. در این مقاله ما برخی از فواید درب و پنجره یو پی وی سی را به شما توضیح خواهیم داد تا بیشتر با آنها آشنا شوید.
 
مقاومت پنجره های upvc در برابر شرایط آب و هوایی
در ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی از پروفیل upvc استفاده می شود که باعث افزایش مقاومت آنها در برابر شرایط آب و هوایی، اشعه ماوراء بنفش شده است. بد نیست بدانید پروفیل یو پی وی سی در دمای سطح بالای 82 درجه سانتیگراد مقاوم استو این بدین معنی است که تایش آفتاب دراز مدت باعث بروز تغییرات در این درب و پنجره ها نخواهد شد و کیفیت آنها پایین نخواهد آمد.
 
کاهش مصرف انرژی با پنجره های upvc
طبق تحقیقات انجام شده حدودا 37 درصد از انرژی داخل خانه از طریق پنجره ها هدر می رود. با انتخاب درست درب و پنجره میتوان به راحتی از این هدر رفتن انرژی جلوگیری کرد.
همچنین با تعویض پنجره های قدیمی و نصب درب و پنجره دوجداره upvc می توان به راحتی از ورود صدا به داخل ساختمان جلوگیری کرد و آرامش را در خانه برقرار کرد.
 
 
ضد آب
جالب است بدانید که در سیستم پنجره upvc از جوش های یکپارچه در گوشه ها استفاده می شود و این کار به دلیل مطمئن شدن از جوش شدن گوشه ها به طور کامل است. همین امر سبب شده که آب از آن عبور نکند و عایق بندی در برابر آب داشته باشند.
 
درب و پنجره upvc مقاوم در برابر خوردگی
در شهرهایی که سطح آلودگی آنها بالاست و همچنین در مناطق ساحلی استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی بهترین گزینه است. زیرا این درب و پنجره ها در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند.
 
 
 
پنجره یو پی وی سی ضد سرقت
درب و پنجره های یو پی وی سی با دارا بودن مکانیزم قفل چند نقطه ای و یکپارچگی در داخل سیستم پروفیل ضد سرقت شده اند. همچنین م یتوان از شیشه های ضد سرقت و ضد گلوله در ساخت پنجره ها استفاده شود.
همچنین سیستم درب و پنجره های یو پی وی سی دارای فریم های تقویت شده با فولاد هستند و به همین دلیل از امن ترین درب و پنجره ها به شمار می روند.
 
مقاوم در برابر آتش
در پروفیل یو پ یوی سی از پلیمر استفاده شده است که به دلیل غلظت کلر بالا و ترکیبات مناسب ماده ای غیر قابل اشتعال است. به همین دلیل پنجره های یو پی وی سی در برابر آتش کاملا مقاوم و ایمن هستند.
 
نگهداری آسان
نگهداری از پنجره upvc کاری آسان است و به راحتی می توان آن را تمیز کرد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. به راحتی به کمک یک دستمال می توان این پنجره ها را تمیز کرد.
در واقع مزایای بارز این درب و پنجره ها باعث می شود که بتوان به راحتی از آنها استفاده کرد.
 
شما میتوانید همین حالا با سیجاندژ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید و در مدت زمانی کوتاه سفارش خود را تحویل بگیرید.
 
شرکت ما خدمات و محصولات با کیفیت و ویژه ای به مشتریانش ارائه خواهد داد.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.




:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, فواید درب و پنجره upvc, فواید درب و پنجره upvc چیست؟, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: