چند نکته مهم در نصب پنجره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

نصب پنجره دو جداره یو پی وی سی

درب و پنجره upvc با آمدن خود تغییراتی اساسی در زمینه تولید درب و پنجره ایجاد کرد. البته در تولید این پنجره ها باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرد و اصول فنی مورد نظر را رعایت کرد تا بتوان محصولی با کیفیت تولید کرد.

شرکت ما این اطمینان را به شما می دهد که در تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی از مواد اولیه مرغوب و اصول استاندار استفاده کرده و در این زمینه خدماتی عالی را به شما ارائه خواهد داد.

 

البته باید توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین مراحلی که در تولیدو نصب پنجره دوجداره upvc وجود دارد نصب پنجره یو پی وی سی است.

نصاب پنجره دو جداره میبایست با بالاترین دقت، پنجره ها را در محل از پیش تعیین شده و آماده سازی شده، نصب نماید. مشتریان بایستی در انتخاب تیم تولید و نصب درب و پنجره دقت نمایند. سهل انگاری

 

در نصب و تولید، خطرات بالایی داشته است که در مواردی بدلیل نصب ضعیف، پنجره از محل خود جدا و سقوط کرده و در نهایت موجب آسیب شده است.

 

 

 

در پروسه نصب پنجره دو جداره upvc ، استفاده از سیلیکون یو پی وی سی فقط برای درزهایی است که پس از فیکس شدن قاب های پنجره در محل همچنان باقی مانده است که در حد ۲ یا نهایتا ۳ میلیمتر آن هم بصورت ممتد نباشد، تعبیه شده است. در ابعاد گیری اولیه پنجره دو جداره، بایستی از کل قاب در حدود ۲ یا ۳ میلیمتر کمتر محاسبه گردد تا قابها را بتوان در محل جای داد و اختلافات حاصل از ناشاقولی دیوار و چهارچوب است که بایستی با پی وی سی پر شود و حال آنکه برخی از نصاب ها چسب یو پی وی سی را متریال نگه دارنده قاب بشمار می آورند.

 

بهتر است بدانید که تقریبا نصف کیفیت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به نصب آن بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می شود نصب آن را به متخصصین سپرده و خیال خود را از این بابت راحت کنید.

 

شاید بتوان گفت بیش از ۵۰ % کیفیت پنجره دو جداره upvc در نصب تامین می گردد، لذا داشتن تیم متخصص و متعهد در نصب این محصول، بسیار حیاتی است .

در بسیاری از موارد، پنجره دو جداره در محل هایی استفاده می شود که در این محل ها، ساکن هستند و یا فعالیت حرفه ای جاریست که در این موارد اهمیت برچیدن بی خطر و بدون ایجاد کمترین گرد و غبار

 

اهمیت مضاعف پیدا میکند. چرا که یکی از قابلیت های تبلیغی پنجره دو جداره upvc این است که مشتری بتواند بدون اینکه محل را تخلیه و ترک کند، پنجره های قدیمی خود را تعویض نماید.

 

شما می توانید با تماس با سیجاندژ بهترین خدمات را در تولید و نصب درب و پنجره یو پی وی سی از ما انتظار داشته باشید.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.





:: برچسب‌ها: upvc , پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , چند نکته مهم در نصب پنجره upvc , سیجاندژ , نصب پنجره upvc , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: