فضایی بیشتر با درب های کشویی upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب های کشویی upvc
می دانید که دکوراسیون و ظاهر هر خانه برای صاحب آن اهمیت بسیاری دارد. همه ی افراد خواهان داشتن خانه ای مدرن و شیک هستند و سعی بر آن دارند که بتوانند خانه ای زیبا طراحی و آماده کنند. پس وقت آن است که شما هم به فکر تعویض پنجره های قدیمی خود کنید.
در این مقاله ما سعی بر آن داریم که نکاتی را به شما ارائه کنیم که به کمک آن بتوانید به چگونگی افزایش فضا با استفاده از درب های کشویی پی ببرید.
درب های کشویی upvc جدیدترین محصولات درب و پنجره دوجداره است که کارآیی و فواید بسیاری دارد. با استفاده از این درب ها می توان فضای وسیع تری را ایجاد کرد.
 
تعریف درب کشویی
درب کشویی دربی است که با کشیدن آن در راستای افقی می توان به صورت موازی با یک دیوار آن را باز کرد. درب های کشویی به راحتی توانسته اند جایگزین درب های سنتی لولایی شوند و امروزه در خانه ها، هتل ها و دفاتر قابل استفاده هستند.
می دانید که استفاده از درب های سنتی لولایی فضای زیادی را به صورت غیر قابل استفاده اشغال می کند و خانه ظاهی شلوغ و شلخته به خود خواهد گرفت. اما با استفاده از درب های کشویی یو پی وی سی فضای کمتری اشغال می شود و خانه های کوچ بسیار بزرگ تر به نظر می رسند.
 
 
 
دسترسی به راهروهای تنگ و محدود
با نصب درب های کشویی یو پی وی سی خواهید دید که دسترسی به راهروهای تنگ و محدود برای شما میسر خواهد شد و بدون هیچ مانعی می توان راحت به تمام اتاق ها دسترسی داشت. همچنین باعث می شود که از برخوردهای احتمالی در راهروهای باریک جلوگیری شود. همین ویژگی ها سبب شده انتخاب این درب برای راهروهای تنگ و باریک به امری حیاتی تبدیل شود.
همچنین می توانید درب های کمد لباس یا حمام را به راحتی باز کنید زیرا فضای بیشتر در اختیار دارید. و فضای شما مسدود نشده است.
در واقع از درب های کشویی جهت بهبود ظاهر و استفاده بهینه از فضاهای مرده استفاده می شود.
 
استفاده از درب های کشویی برای درب بالکن
یکی دیگر از کاربردهای درب های کشویی استفاده از آنها برای درب بالکن است. زیرا با استفاده از آنها فضایی اشغال نخواهد شد و به علاوه فضای بزرگتری در بالکن خواهید داشت. برای زیباسازی بیشتر نیز می توان از گل و گیاه در بالکن استفاده کرد تا زیبایی بالک شما افزایش یابد.
 
یکی دیگر از مزایای استفاده از درب های کشویی upvc جلوگیری از ورود سر و صدا است که با اینکار محیطی آرامش بخش تر خواهید داشت.
با نصب این درب ها همچنین می توان از ورود سرما و گرما به داخل خانه جلوگیری کرد که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.
 
در واقع درب های کشویی دوجداره upvc انتخاب مناسبی برای اغلب فضاهایی است که نیاز به بزرگ تر شدن دارند.
 
شرکت سیجاندژ قادر به تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی است. همچنین خدمات نصب پنجره upvc توسط متخصصین ما به بهترین نحو انجام خواهد شد. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و از محصولات با کیفیت ما بهره مند شوید.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.




:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, درب های کشویی upvc, فضایی بیشتر با درب های کشویی up, مزایای پنجره upvc, مزایای درب های کشویی upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: