نوشته شده توسط : شبنم احمدی
در و پنجره upvc کشویی فرانسوی
درب و پنجره یو پی وی سی انواع مختلفی دارد و هر فرد با توجه به نیاز خود درب و پنجره یو پی وی سی مناسب را می تواند سفارش دهد.
در این مقاله هدف دادن اطلاعاتی در رابطه با تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی است .
درب کشویی فرانسوی برای فضاهایی مناسب است که محدودیت فضا وجود دارد و فرد به دنبال تابش نور بیشتر به فضای داخلی خانه است.
 
ابتدا لازم می دانیم در رابطه با درب های فرانسوی به شما اطلاعاتی بدهیم. این درب ها بسیار سبک هستند و در طول و عرض آنها پانل های شیشه ای کوچک وجود دارد. به مدل های کوچک آنها پنجره فرانسوی می گویند.
جالب است بدانید که بین درب و پنجره فرانسوی تنها تفاوت سایز وجود دارد و فرق دیگری با هم ندارند. با توجه به تغییر سایز تنها کارایی آنها متفاوت است.
 
یکی از ویژگی های مهمی که این درب و پنجره ها دارند یک جفت پنجره یا درب دو طرفه است که از وسط باز می شود یا به سمت داخل و یا به سمت خارج.
در داخل قاب درب های فرانسوی چند پانل شیشه ای ویژه وجود دارد که به آنها ظاهری کلاسیک بخشیده و باعث شده که جذابیت آنها روز به روز افزایش یابد.
درب های فرانسوی کشویی بدین صورت اند که از مرکز به سمت دو طرف باز می شوند و تفاوتی در عملکرد آنها با درب های فرانسوی وجود ندارد.
 
 
 
درب های فرانسوی دو دسته داخلی و خارجی دارند. درب های خارجی برای اتصال خانه با پاسیو و فضای بیرونی است.
درب فرانسوی کشویی upvc در حالت معمولی مانند یک درب معمولی به نظر می رسد اما باز شدن آن متفاوت است و از وسط به طرفین باز می شود.
درب های فرانسوی کشویی برای باز شدن به عرض بازشو نیاز دارند. دو ویژگی مهمی این درب ها که توجه افراد را به خود جلب کرده است باز شدن از مرکز و ظاهر کلاسیک این درب هاست.
 
نکته ای که در ساخت درب های فرانسوی کشویی باید مورد توجه قرار گیرد هم اندازه بودن پانل هاست زیرا اگر 2 پانل جانبی کوچکتر باشند فضای زیادی برای عبور وجود نخواهد داشت.
 
برای ساخت این درب ها نیز از upvc استفاده می شود. زیرا مقاومت و ماندگاری آنها بسیار بالا است.
 
این درب ها ضد سرقت و ضد ضربه هستند.
با استفاده از درب های کشویی فرانسوی یو پی وی سی می توان به راحتی از لحاظ ایمنی و امنیت و بهره وری انرژی خیالی راحت داشت.
زیرا در ساخت آنها نکات استاندارد به خوبی رعایت شده و امنیت بالایی دارند و شما را از لحاظ آسیب های جسمانی در امان نگه می دارند.همچنین استفاده از شیشه های ایمن و استاندارد علاوه بر عایق بندی آین درب ها را ضد سرقت نیز کرده است.
 
کاهش مصرف انرژی با درب های کشویی فرانسوی upvc
با استفاده از این درب ها میتوانید به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. زیرا این درب ها عایق بندی کامل در برابر گرما و سرما دارند و اجازه هدر رفتن انرژی را نمی دهند.
 
شرکت سیجاندژ قابلیت تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در رنگ ها و ابعاد مختلف دارد. شما می توانید با تماس با ما درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان و با نازلترین قیمت درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را تحویل بگیرید.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, درب و پنجره upvc کشویی فرانسوی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, مزایای درب و پنجره upvc کشویی ف, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
هماهنگی نمای ساختمان و پنجره upvc
پنجره upvc در واقع پنجره دوجداره با کیفیت و کاملی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این پنجره با ویژگی های بارزی که دارد سازگاری بسیاری دارد و در بسیاری از محیط ها قابل نصب است.
بهتر است بدانید که پنجره یکی از ساختارهای اصلی نمای بنا است و یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حتی بسیاری از افراد که از پنجره های قدیمی استفاده می کنند، پنجره های قدیمی خود را با پنجره های جدید تعویض می کنند.
 
یکی از نگرانی های افراد در هنگام تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی ناهماهنگی پنجره upvc با نمای ساختمان های قدیمی است. زیرا ساختمان های قدیمی دارای نماهای خاصی هستند و با پنجره های upvc که به رنگ سفید هستند هماهنگی ندارند.
اما نکته ی جالب اینجاست که پنجره های یو پی وی سی در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند و به راحتی می توان این هماهنگی را بین بناهای قدیمی و پنجره های دوجداره یو پی وی سی برقرار کرد.
 
 
 
در نماهای فعلی نیز می توان پنجره های یو پی وی سی را به راحتی متناسب با نمای مربوطه طراحی و تولید کرد و جای نگرانی نیست.
شرکت سیجاندژ با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و نیروی مجرب توانسته به راحتی پنجره های یو پی وی سی را در انواع مدل و رنگ بندی تولید کند و بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.
 
البته رنگهای پنجره upvc را به دو صورت می توان انجام داد:
• لمینیت
• پروفیل رنگی
 
که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت از شرکت سیجاندژ تحویل بگیرید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, هماهنگی نمای ساختمان و پنجره up, هماهنگی نمای ساختمان و پنجره یو ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc

پنجره upvc به زودی توانشته جایگزین پنجره های قدیمی شود و با مزایایی که دارد توانسته به خوبی در بین افراد محبوبیت خود را حفظ کند.
امروزه بسیاری از افراد پنجره های قدیمی خود را با پنجره های دوجداره upvc تعویض می کنند و با اینکار تغییری عظیم در ساختمان خود ایجاد می کنند.
یکی از مسائلی که ممکن است افراد را مورد آزار قرار دهد تخریب در محل زندگی در هنگام تعویض پنجره است که در این مقاله ما قصد داریم در این خصوص با شما صحبت کنیم.

ذهنیت بدین گونه است که تعویض پنجره های قدیمی حتما با تخریب قاب ها و دیوارها و گرد و خاک بسیار همراه خواهد بود. حال آنکه پنجره های دو جداره upvc به گونه ای طراحی گردیده است که بدون تخریب قاب ها و دیوارهای قاب می توان آن را با استحکام و استقرار کاملا استاندارد نصب کرد.

جالب است بدانید که این نوع پنجره دارای امنیت چند برابری در مقایسه با سایر انواع پنجره ها می باشد. در واقع ضد سرقت هستند. به طور استاندارد هر قاب از پنجره های یو پی وی سی را می توان در مدت کمتر از ۲۰ دقیقه در هر محلی کاملا بدون تخریب نصب کرد.

این محصول برای این طراحی شده است که بدون دغدغه از تخریب و ایجاد گرد و خاک در محل، در زمانی بسیار کوتاه شما بتوانید پنجره های قدیمی خود را جایگزین کرده و علاوه بر ارتقای کیفیت محل خود، صرفه جویی قابل ملاحظه ای نیز انجام دهید.

منبع: http://sijandezh.com/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, پنجره قدیمی با پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
مقایسه پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی
پنجره های قدیمی آلومینیومی و چوبی سالهاست جای خود را به پنجره دو جداره upvc داده اند.
اغلب افراد امروزه به جای پنجره های قدیمی از این پنجره ها استفاده می کنند. البته تفاوت های بسیاری بین پنجره های قدیمی و پنجره های دوجداره upvc وجود دارد که باعث شده این پنجره ها محبوبیت بیشتری در بین افراد پیدا کنند.
در اینجا ما برخی از تفاوت های بارز بین پنجره های قدیمی و پنجره های upvc را برای شما نام خواهیم برد.
 
 هزینه
پنجره آلومینیومی تقریبا همیشه گران تر از پنجره یو پی وی سی است. در این میان پنجره چوبی گران تر از هر دو مورد است.
 دوام و ماندگاری
گرچه به طور معمول طول عمر پنجره UPVC بلند است، اما این قاب ها دارای استهلاک بالاتری نسبت به پنجره آلومینیومی که دوام بیشتری دارد، هستند.
بهره وری انرژی
در حال حاضر برای ساخت پنجره یو پی وی سی از پروفیل های پیچیده ای استفاده می شود که حداکثر بهره وری انرژی را در پی دارد.
 
 
 زیبایی شناسی
پنجره یو پی وی سی در رنگ، طرح و ابعاد از تنوع بیشتری برخوردار است. یو پی وی سی همچنین امکان ایجاد طرح چوب را فراهم می آورد.
عایق صدا
یکی از دلایلی که باعث برتری پنجره یو پی وی سی نسبت به پنجره آلومینیومی شده است، قابلیت عایق بودن آن است. یو پی وی سی توانایی این را دارد که صدای های خارجی ساختمان را مهار کند. این ویژگی یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت پنجره یو پی وی سی است.
سهولت تعمیر و نگهداری پنجره یو پی وی سی بهترین گزینه برای مواردی است که ما به دنبال مصالحی با نگهداری آسان هستیم. پنجره UPVC تنها به صورت منظم نیازمند تمیز کردن(با دستمال مرطوب) است تا از پوسیده شدن و محو شدن جلوگیری کند.
مقاومت در احتراق
پی وی سی در برابراحتراق مقاوم است، این ماده خود خاموش شونده می باشد. دمای احتراق upvc 400درجه سانتی گراد است که نسبت به چوب که دارای دمای احتراق ۲۱۰ درجه است بسیار بالاتر است.
بهتر است بدانید که زمان ساخت پنجره های upvc بسیار کمتر خواهد بود و اندازه ها و طرح ها در این پنجره ها بسیار دقیق تر از پنجره های قدیمی است.
ضد سرقت بودن
پنجره های upvc به دلیل امنیت بالایی که دارند به عنوان پنجره های ضد سرقت شناخته شده اند.
 
سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است. شما می توانید با تماس با ما پنجره مورد نظر خود را انتخاب کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, تفاوت بین پنجره UPVC و پنجره ها, تفاوت پنجره UPVC و آلومینیومی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

خرید پنجره یو پی وی سی

پنجره upvc نوعی از پنجره دوجداره است که نقش مهمی در ظاهر و امنیت ساختمان دارد. این پنجره ها را اغلب افراد انتخاب کرده و به عنوان کاملترین پنجره دوجداره آن را می شناسند.

برای خرید پنجره دوجداره upvc باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

در این مقاله ما 5 نکته مهم که باید در هنگام خرید توجه شود را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

پروفیل

توجه داشته باشید که استفاده از پروفیل های ارزان کاری اشتباه است و خواهید دید که بعد از مدتی رنگ پروفیل تغییر کرده و به رنگ قهوه ای در می آید.همچنین ممکن است این پروفیل ها بعد از مدتی دچار شگنندگی شوند و تغییر حالت دهند. به همین منظور بهتر است به پروفیل پنجره upvc دقت کنید.

 

شیشه پنجره upvc

در انتخاب شیشه پنجره دوجداره نیز باید دقت کافی رابه عمل آورد تا شیشه ای با ضخامت و رنگ مناسب انتخاب کرد.

 

 

 

یراق آلات

امروزه پنجره های دوجداره یو پی وی سی را در مدل های متفاوت می سازند. شما باید باتوجه به شرایط خانه و چیدمان منزل خود نوع پنجره یو پی وی سی مناسب را انتخاب کنید.

 

انتخاب طرح مناسب

پنجره upvc انعطاف پذیری بالایی دارند و همین امر سبب شده که این پنجره ها را به صورت مربع، مستطیل، چند ضلعی و منحنی بتوان ساخت . شما می توانید با توجه به نیاز خود طرح مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

شرکت سیجاندژ انواع پنجره upvc را در طرح های مختلف تولید و عرضه می کند. شما می توانید پنجره مورد نظرتان را سفارش دهید و در کمترین زمان و با بهترین قیمت سفارشتان را تحویل بگیرید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.



:: برچسب‌ها: upvc, پنج نکته مهم خرید پنجره دوجداره, پنج نکته مهم هنگام خرید پنجره د, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نکات مهم خرید پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
انتخاب یراق آلات مناسب پنجره UPVC
پنجره UPVC پنجره دوجداره کامل و پر مزایایی است و توانسته در مدت زمانی کوتاه جای پنجره های قدیمی را گرفته و به خوبی نیازهای افراد را برطرف کند.
یراق آلات پنجره یو پی وی سی نقش مهمی در کارایی و بهره وری آن دارد. به همین منظور دقت در انتخاب یراق آلات پنجره دوجداره UPVC امری ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.
توجه داشه باشید که یراق آلات پنجره دوجداره UPVC باید با آلیاژ مرغوب ساخته شود تا به مرور دچار فرسودگی و شکست نشود. در صورت استفاده از یراق آلات نا مرغوب در پنجره های UPVC خواهید دید که رزوه های پیچ دستگیره ضعیف می شود وبعد از نصب دستگیره شکسته می شود و دندانه های پیچ هرز می گردد.
 
روکش اسپانیولت ها
این نیز یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. این روکش باید استاندارد باشد و در برابر تست آب و نمک 300 ساعت مقاومت داشته باشد که در مناطق مرطوب دچار فرسودگی و خوردگی نشود.
 
دستگیره
در انتخاب دستگیره ها نیز باید نکاتی را مورد توجه قرار داد مانند:
• ارتفاع دستگیره
• وزن مناسب
• رنگ کاری چند لایه
• آلیاژ مرغوب
• پایه های پلاستیکی ضخیم
• شف چهار پهلوی مقاوم
• چرخ دنده های داخلی مرغوب
 
جلو قفل یا زاماک نیز از یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی استکه نقش مهمی در پنجره upvc دارد. اگر وزن این قطعه سبک باشد باعث ضعیف شدن و آسیب پذیر شدن آن می شود. اگر این قطعه مرغوب نباشد دچار شکنندگی و تغییر حالت می شود و پنجزه حالت استاندارد خود را از دست می دهد.
 
لولا نیز قطعه ی مهمی در پنجره تک حالته است که اگر مرغوب نباشد باعث می شود به مرور لولا ضعیف شود و تحمل وزن را نداشته باشد و پنجره دچار مشکل شود.
به هر حال باید از یراق آلات با کیفیت در ساخت درب و پنجره ی upvc استفاده کرد تا کیفیت پنجره حفظ شود و بهره وری مناسبی داشته باشد.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: انتخاب یراق آلات مناسب پنجره UP, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc, یراق آلات پنجره upvc, یراق آلات مناسب پنجره UPVC ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

رنگ پنجره upvc

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که مزایای بارز آن باعث شده در بین افراد محبوبیت ویژه ای پیدا کند.
این پنجره ها امروزه به جای پنجره های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از ویژگی های مورد توجه پنجره های یو پی وی سی قابلیت انتخاب رنگ آنهاست.

upvc ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) می باشد ، طیف وسیعی از محصولات را می توان با upvc تولید نمود و در ساخت درب و پنجره از جنس upvc از پروفیل UPVC مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشد.
امروزه شرکت های تولید کننده upvc علاوه بر تولید پروفیل های با رنگ سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی مختلف نموده اند.
شما می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و پنجره ساختمان خود را به رنگ دلخواه سفارش دهید.

ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
• رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
• لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.

پروفیل های رنگی

به طور کلی پروفیل upvc به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.

پروفیل روکش شده

به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند.

با تماس با سیجاندژ می توانید پنجره upvc با رنگ دلخواه خود سفارش دهید.



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, رنگ پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
توری پنجره upvc
پنجره upvc به سرعت توانست جایگزین پنجره های قدیمی شود و مورد استقبال افراد قرار گیرد.استفاده از پنجره های دوجداره upvc بسیاری از مشکلات را رفع نمود و مزایای ویژه ی آن مورد توجه واقع شد.
اغلب افراد در ساعاتی از روز پنجره ها را باز می گذارند و با اینکار جریان هوا را ایجاد می کنند. اما برای جلوگیری از ورود حشرات بهتر است که بر روی پنجره upvc توری نصب شود.
 
هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد.
 
جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.
 
 
 
بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.
 
جنس توری های upvc
توری upvc از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.
 
توری های upvc ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره upvc یا با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند.
 
منتظر نظرات شما در سیجاندژ هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc , پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , توری پنجره upvc , توری پنجره دوجداره , توری پنجره های دوجداره upvc , سیجاندژ , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
تنوع رنگ در پنجره upvc
پنجره upvc ویژگی ها و خصوصیات بارزی دارد که باعث می شود روز به روز بر محبوبیت آن افزوده شود و افراد در ساخت و سازهای خود از درب و پنجره دوجداره upvc استفاده کنند.
تنوع رنگ در درب و پنجره upvc یکی از مزایای بارزی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این پنجره ها با قابلیت رنگ آمیزی که دارند تمام سلیقه ها را پوشش می دهند.
تنوع رنگی پنجره دو جداره upvc این امکان را فراهم کرده است که به جای استفاده از پنجره های سنتی و قدیمی از پنجره های مدرن استفاده شود و علاوه بر زیبایی امنیت و آرامش نیز برقرار خواهد شد.
 
• رنگ آمیزی
گرچه UPVC در تمام طیف رنگی موجود است،گزینه های محبوب رنگ آمیزی آن رنگ چوب بلسان بنفش، چوب ماهون و بلوط طلایی می باشد.همه پنجره های رنگ شده از جمله رنگ های ذکر شده، دارای هزینه ای حدود ۴۰ درصد بیشتر از پنجره های سفید رنگ هستند.
 
 
• لمینت یا روکش کردن
رنگ پروفیل پایه UPVC برای روکش کردن معمولا قهوه ای است. در طول فرایند روکش کردن، UPVC با چند فویل بسیار نازک پوشش داده می شود. این فویل در برابر تاثیرات بیرونی، مانند ضربه و یا هوازدگی بسیار مقاوم است و می تواند عملا هر رنگ و طرحی را ایجاد کنند. در حالی که ورقه های تک رنگ و ورقه با طرح چوب، کاملا رایج هستند، پیدا کردن یک طرح گل، هر چند از لحاظ فنی امکانپذیر است، بعید می نماید.
 

سیجاندژ تولید کننده پنجره دوجداره upvc 

برای انتخاب رنگ دلخواه پنجره upvc می توانید با سیجاندژ تماس بگیرید و در این خصوص از مشاوران ما راهنمایی گرفته و پنجره مورد نظرتان را انتخاب کنید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: upvc , پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , تنوع رنگ در پنجره upvc , رنگ پنجره upvc , سیجاندژ , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پارتیشن upvc
پنجره upvc کاربردهای بسیاری دارد و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد استفاده پنجره دوجداره یو پی وی سی ، استفاده به عنوان پارتیشن دوجداره است.
پارتیشن بندی با استفاده از پنجره upvc یکی از مواردی است که استقبال زیادی از آن شده است. از پارتیشن upvc برای جداسازی در محیط انجام می شود و در طرح ها و رنگ های ختلف تولید می شود.
 
همچنین روی این پارتیشن ها می توان انواع کرکره متحرک مخصوص پنجره upvc را نصب کرد.
پارتیشن یو پی وی سی کاملا عایق بوده و می توان به کمک آن اتاق های بیشتری ایجاد کرد.
 
 
مزایای پارتیشن upvc
در اینجا برخی از مزایای بارز آن را برای شما نام خواهیم برد:
 
ماندگاری بالا
دارای زیبایی خاص
قابلیت نصب در اکثر مکان ها
عایق گرما و سرما
عایق صوت و گرد و غبار
نظافت و شستشوی آسان
قیمت مناسب
مشتری می تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود انواع طرح ها و مدل های مختلف از قبیل اشکال هندسی، قوس دار و ... را سفارش دهد.
تنوع رنگی این پارتیشن ها نیز از مواردی است که باعث محبوبیت آن شده است. شما می توانید پروفیل مورد نظر خود را انتخاب کرده و پارتیشن upvc خود را سفارش دهید.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc است که سفارشات شما را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان تولید و عرضه می کند.
 
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: upvc, پارتیشن upvc, پارتیشن بندی دوجداره upvc, پارتیشن دوجداره upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1397 | نظرات ()