نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc ثابت

پنجره upvc امروزه طرفداران بسیاری دارد و خیلی از افراد از این پنجره ها در مکان های مختلف مانند محل کار و منزل خود استفاده می کنند.
البته پنجره upvc انواع مختلفی دارد که پنجره upvc ثابت یکی از پرکاربردترین پنجره های دوجداره شناخته شده است.
پنجره دوجداره ثابت در کاهش آلودگی نیز تاثیر بسیار بالایی دارد.
در این مقاله برخی از مزایا و ویژگی های بارز پنجره های دوجداره ثابت را به شما توضیح خواهیم داد.

یکی از مزایای بارز پنجره یو پی وی سی ثابت این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند.همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است.
این مدل پنجره دو جداره upvc را می توان از پر مصرف ترین نوع پنجره دو جداره upvc نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد.

پنجره یو پی وی سی ثابت در ترکیب تک حالته
در این نوع پنجره های دو جداره upvc ، پنجره میانی ثابت بوده و دو پنجره upvc تک حالته از طرفین باز شو هستند که این طرح از پنجره دو جداره یو پی وی سی به سبب سادگی عمومیت داشته و بیشترین کاربرد را دارد.
استفاده پنجره upvc ثابت در آلاچیق
پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت در ساخت آلاچیق upvc بالکن و نیز محوطه های گلخانه ای و پاسیو بسیار پر کاربرد بوده و موارد استفاده زیادی دارد . بهتر است بدانید که این پنجره ها درجه عایق بالایی دارند و دلیل آن ثابت بودن آنهاست.
نقش پنجره یو پی وی سی ثابت در پوشش های سقفی
از دیگر موارد استفاده از پنجره upvc ثابت در پوشش سقفهای آلاچیق و مناطقی که می خواهیم در عین داشتن عایق رطوبت و گرما از نور کامل نیز بهره ببریم می باشد که بهترین گزینه در این موارد بی شک پنجره های یو پی وی سی می باشد .
عدم محدودیت ابعاد در پنجره یو پی وی سی ثابت
این نیز یکی از مزایای پنجره های یو پی وی سی ثابت است. بهتر است بدانید که پنجره upvc ثابت در بیشتر ترکیبات پنجره استفاده می شود.

با تماس با مشاوران سیجاندژ می توانید با توجه به نیاز خود بهترین درب و پنجره upvc را انتخاب کرده و سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل گیرید.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc-%d8%ab%d8%a7%d8%a8%d8%aa/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, پنجره upvc ثابت ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
نفوذ ناپذیری درب و پنجره یو پی وی سی
پنجره upvc مزایای ویژه ی بسیاری دارد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
ایمن بودن درب و پنجره یو پی وی سی در برابر نفوذ آب و رطوبت یکی از مزایای بسیار مهم پنجره upvc است. البته طراحی دقیق و اصولی و استفاده از پروفیل های مناسب، یراق آلات و آب بندی های اصولی باعث شده این پنجره ها در مقابل نفوذ رطوبت و گرد و غبار عایق باشند.
 
این ویژگی ها بیشتر در مناطقی که بارش شدید و رطوبت بالا دارند مانند شما ل کشور اهمیت زیادی دارند.
همچنین در مناطقی که بارش باران به صورت فشاری است با استفاده از این پنجره ها می توان از نفوذ آب به داخل محیط جلوگیری کرد زیرا این پنجره های طوری طراحی شده اند که بعد از برخورد قطرات باران با پنجره به سمت خارج هدایت می شوند.
 
 
بد نیست بدانید که یکی از نگرانی های انسان در زندگی امنیت در مقابل باد، باران، رطوبت، گرد و غبار و جریان هوا است. با استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc این نگرانی ها به طور کلی از بین می رود.
پنجره های یو پی وی سی ساختار و متریال خاصی دارد که باعث می شود عایق بندی کامل داشته باشد و از نفوذ رطوبت و ذرات معلق به داخل جلوگیری کامل کند.
 
البته پنجره های دوجداره upvc مزایا و خصوصیات ویژه ی دیگری نیز دارد که باعث می شود این پنجره به عنوان بهترین پنجره دوجداره شناخته شود و استقبال ویژه ای از آن شود.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی  تولید و عرضه می کند. شما می توانید با تماس با ما سفارشات خود را ثبت نمایید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , سیجاندژ , مزایای پنجره upvc , نفوذ ناپذیری پنجره upvc , نفوذ ناپذیری درب و پنجره upvc , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc طرح فرانسه

پنجره upvc انواع مختلفی دارد که سیجاندژ می تواند باتوجه به سلیقه و نیاز مشتری بهترین نوع پنجره را به وی معرفی کرد. مزایای پنجره یو پی وی سی برای همگان آشکار است.

پنجره لولایی طرح فرانسه upvc از پنجره های upvc بسیار محبوب است.این پنجره ویژگی های خاصی دارد که نیاز مشتری را به خوبی برطرف خواهد ساخت.

سیستم بازشو پنجره دوجداره طرح فرانسوی به نحوی طراحی شده که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارند . البته در موقع غیر ضروری می توان یک لنگه را ثبات و از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو استفاده نمود.

عدم استفاده از ستون و یا مولیونی در وسط این دو لنگه نکته ی قابل توجهی است . پنجره لولایی دوجداره طرح فرانسه دارای جذابیت و زیبایی های بیشماری است بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ توسط شما وجود دارد این امکان را به شما می دهد تا پنجره خود را متناسب با طرح ، رنگ و چیدمان منزل و یا دفتر کار خود انتخاب کنید .

 

پنجره لولایی طرح فرانسه دوجداره UPVC

ویژگی های پنجره لولایی دوجداره طرح فرانسوی

• هر دو لنگه را می توان باز و بسته نمود .

• میتوان یکی از لنگه ها را به صورت موقت ثابت کرد و از لنگه دیگر به صورت بازشو استفاده کرد .

• امکان نصب سیستم های تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این پنجره دوجداره وجود دارد .

• از پنجره دوجداره طرح فرانسوی می توان در نماهای بیرونی آپارتمان ها ، ساختمان های اداری و تجاری استفاده کرد .

• به دلیل عدم وجود ستون در وسط قاب این پنجره می توان برای جابجا کردن وسایل از میان این دو لنگه پنجره یو پی سی استفاده کرد .

شما می توانید با تماس با سیجاندژ پنجره مورد پسند خود را انتخاب نمایید و در کمترین زمان توسط متخصصین ما نصب نمایید.

تولیدکننده پنجره دوجداره upvc تمام تلاش خود را برای راضی نگاه داشتن مشتریان خود میکند.

 



:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره لولایی UPVC, پنجره لولایی طرح فرانسه UPVC, پنجره لولایی طرح فرانسه دوجداره, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
خرید پنجره upvc
پنجره upvc در واقع به عنوان بهترین پنجره دوجداره شناخته شده است و توانسته جایگزین پنجره های قدیمی شود. بسیاری از افراد برای خرید پنجره دوجداره upvcنیاز است که نکاتی را مورد توجه قرار دهید.
 
در این مقاله ما برخی از نکات مهم و قابل توجه در خرید پنجره یو پی وی سی را برای شما توضیح خواهیم داد.
با رعایت این نکات به راحتی می توانید درب و پنجره دوجداره مناسب خریداری کنید.
با توجه به شرایط آب و هوایی منظقه نصب پنجره نیاز است که پروفیل یو پی وی سی استاندارد انتخاب شود.
 
 
همچنین انتخاب نوع یراق آلات مناسب با توجه به کارایی و وزن لنگه ها و میزان تردد امری مهم است.
شیشه مورد استفاده نیز باید کاملا استاندارد باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد.
پنجره دوجداره مناسب پنجره ای است که توسط متخصصین و با بکار بردن اصول استاندارد تولید شده باشد.
 
نصب و نگهداری پنجره upvc نیز از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا اگر نصب پنجره با رعایت اصول انجام نگیرد کارایی خاصی نخواهد داشت و انرژی زیادی هدر خواهد رفت.
اگر به نکات فوق توجه کنید می توانید پنجره ای استاندارد با عایق بندی مناسب خریداری کنید و امنیت و آرامش را در محیط خانه خود به ارمغان بیاورید.
 
پنجره یو پی وی سی در رنگ ها و مدل های مختلف در سیجاندژ تولید می شوند. شما می توانید با تماس با ما پنجره مورد نظر خود را سفارش دهید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, خرید پنجره upvc, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نکات مهم در خرید پنجره upvc, نکات مهم در خرید پنجره دوجداره, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

شیشه دو جداره

پنجره upvc امروزه مورد استقبال اغلب افراد قرار گرفته است و افراد می توانند مدل و رنگ مدل نظر خود را انتخاب کرده و پنجره خود را با توجه نیازشان سفارش دهند.
در این مقاله نحوه ساخت شیشه دوجداره را به شما توضیح خواهیم داد.

پنجره های دو جداره در دهه ۱۹۳۰ اختراع شدند و در دهه ۱۹۵۰ به بازار وارد شدند. در بیش از نیم قرن گذشته روش ساخت شیشه های دو جداره بسیار بهبود پیدا کرده و ضریب عایق بندی پنجره دو جداره به شدت افزایش یافته است.
پنجره دوجداره پنجره ای است که دو شیشه دارد و بین آنها با گازی مانند گاز آرگون پر شده است.هدف از دو جداره کردن پنجره، کاهش رسانایی حرارتی و صدایی آن است. پنجره های دو جداره از ضخامت ۳ میلیمتر تا ۱۲ میلیمتر تهیه می شوند. در پنجره UPVC می توان ازشیشه های دارای پوشش و همچنین شیشه های سکوریت نیز استفاده کرد.

معمولاً ضخامت هر دو شیشه دوجداره برابر است. گاهی به دلایل مختلف از جمله امینی یا آکوستیک ضخامت شیشه های پنجره دو جداره متفاوت هستند. شیشه ها با قاب فلزی که اسپیسر نامیده می شود از یکدیگر جدا می شوند. در برخی از انواع پنجره دوجداره جدید، برای کاهش رسانایی حرارتی از مواد کامپوزیت و فوم به عنوان اسپیسر استفاده می شود.
شیشه های دوجداره را کارخانه های شیشه دو جداره با خط تولید مخصوص می سازند.

در ابتدای کار اندازه شیشه دوجداره را مشخص می کنند، سپس اسپیسر ها را توسط دستگاه بریده و قاب شیشه آماده می شود. شیشه ها به اندازه معین شده بریده می شوند و با دستگاه مخصوص شسته می شوند تا کوچکترین لکه ای بر آن ها باقی نماند.
چسب درزگیر (معمولاً پلی ایزو بوتلین) روی هر طرف اسپیسر ریخته شده و شیشه ها روی آن چسبانده می شوند. برای تزریق گاز، دو سوراخ روی اسپیسر شیشه دو جداره ایجاد می شود. شلنگ های تزریق و خروج گاز به شیشه دو جداره وصل شده و آن را از گاز پر می کنند. معمولاً گاز تزریقی به شیشه های دو جداره از نوع آرگون است.
برای حذف رطوبت هوای بین شیشه های دو جداره از ماده جاذب رطوبت استفاده می شود.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b4%d9%8a%d8%b4%d9%87-%d8%af%d9%88-%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, شیشه دو جداره ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پنجره‌ های دو حالته UPVC
درب و پنجره دو جداره upvc دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که باعث محبوبیت این درب و پنجره ها شده است.
در این مقاله قصد داریم در خصوص پنجره های دوحالته upvc با شما کمی صحبت کنیم و ویژگی های آن را برای شما نام ببریم .
سبک پنجره های دو حالته اروپایی است و همانطور که از اسمش پیداست به دو حالت باز می شود. این پنجره ها یک دسته دارند و به کمک همان هر دو حالت قابل تنظیم است.
این پنجره ها را هم می توان به طور کانل باز کرد و هم می توان قسمت بالای آن را کمی به سمت بالا باز کرد.
 
یو پی وی سی فرم مقاومی از pvc است که در ساخت درب و پنجره upvc از آن استفاده می شود و مزایای بسیاری دارد مانند مقاومت در برابر هوا و آلودگی و... که باعث شده از این ماده برای تولید درب و پنجره استفاده شود.
یو پی وی سی همچنین نسبت به انبساط و انقباض مقاوم است. این مزایا باعث شده است که نگهداری از پنجره های دو حالته یو پی وی سی آسان بوده و این پنجره ها دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند.
 
 
خصوصیات پنجره های دو حالته یو پی وی سی
زیبایی ظاهر و سازگاری این پنجره ها برای عموم آشکار است. این پنجره ها را می توان به راحتی در فضای خانه با دکوراسیون متفاوت بکار برد.
عایق بندی این پنجره ها بسیار بالاست و به راحتی می توان از ورود گرما و سرما و صوت به داخل خانه جلوگیری کرد.
همچنین با مزیت دو حالته بودن این پنجره ها میتوان آنها را مقدار کمی باز کرد و تهویه هوا انجام شود واز لحاظ امنیتی خیال شما راحت خواهد بود.
این پنجره ها طرح های مختلف دارند و باید با توجه به نیاز خود اندازه و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.
 
تنوع رنگی در پنجره های یو پی وی سی نیز از مزایایی است که باعث می شود استقبال از این پنجره ها افزایش یابد. شما می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و به سیجاندژ سفارش خود را بدهید.
استفاده از این پنجره ها در ساختمان های بلند بسیار مناسب است زیرا به راحتی از داخل تمیز می شوند.
برای باز کردن این پنجره ها به راحتی می توان با استفاده از یک دسته این کار را انجام داد و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.
 
قاب های این پنجره ها در قسمت لولا جوش داده شده اند و با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند. همچنین در بخش متحرک پنجره لولاهای فولادی ضد زنگ نصب شده است.
انعطاف پذیری در طراحی این پنجره ها باعث شده که اتصالات به صورت کامل باز شوند و بتوان از این پنجره ها به عنوان درب کامل پاسیو استفاده کرد.
 
قیمت این پنجره ها نیز نسبت بسیار مناسب بوده و با تماس با سیجاندژ می توانید انواع درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را در ابعاد و رنگ های مختلف سفارش داده و با قیمت مناسب خریداری کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره‌ های دو حالته UPVC, پنجره‌ های دو حالته UPVC ویژگی, پنجره یو پی وی سی, مزایای پنجره upvc, مزایای پنجره دو حالته upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc تک حالته

پنجره upvc مزایای ویژه ای دارد که بر همگان آشکار است و اغلب افراد به جای استفاده از پنجره های قدیمی با تعویض در و پنجره قدیمی امنیت و آرامش را در خانه های خود ایجاد میکنند.

پنجره های یو پی وی سی انوع مختلفی دارند و برای همه ی سلیقه ها طراحی شده اند.

پنجره upvc تک حالته یکی از پنجره های یو پی وی سی پر طرفدار است که در این مقاله هدف ما توضیحی در رابطه با ویژگی های پنجره upvc تک حالته است.

 

این پنجره ها بر روی یک محور به صورت افقی باز می شوند. یکی از ویژگی های بارز این پنجره ها قیمت مناسب آن است. بهتر است بدانید که این پنجره ها نسبت به بازشوهای دیگر قیمت مناسب تری دارند.

همچنین می توان با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه جهت بازشو آن را از راست به چپ یا برعکس تغییر داد.

لولا ها و یراق آلات upvc این پنجره را به راحتی می توان تعویض کرد.

 

بسیاری از افراد قصد دارند که پنجره های قدیمی منزل خود را تعویض کنند و اجازه حالت بازشو به آنها داده نمی شود. در این حالت بهترین گزینه پنجره upvc تک حالته است.

همچنین یراق آلات پنجره های تک حالته upvc کیفیت بسیار بالایی دارند و به خوبی به روی پروفیل ها سوار شده اند.

 

 

 

پنجره های یو پی وی سی تک حالته را می توان در اشکال شکسته طراحی و تولید کرد. بنابراین در ساختمان هایی که از اشکال هندسی استفاده می کنند می توان از این پنجره ها استفاده کرد.

 

پنجره های یو پی وی سی تک حالته را می توان با هم ترکیب کرد و ترکیبی مناسب را به دست آورد مانند:

• پنجره یو پی وی سی تک حالته و کشویی

• پنجره یو پی وی سی تک حالته با فرم درب

• پنجره یو پی وی سی تک حالته کلاسیک

 

به طور کل این پنجره ها نوعی پنجره دوجداره پر مصرف و پر طرفدار هستند که ویژگی های آنها باعث شده بسیار مورد استقبال قرار گیرند.

 

شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را طراحی و تولید می کند. برای سفارش می توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc تک حالته, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc تک حالته, نگهداری از پنجره upvc, ویژگی های پنجره upvc تک حالته ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
تغییر رنگ و افتادگی درب و پنجره دوجداره
پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره با مزایای بسیار ویژه است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و در اغلب موارد از این پنجره ها استفاده می شود.
شاید برای شما هم سوال باشد که بعد از گذشت زمان پنجره های upvc دچار تغییر رنگ و افتادگی می شوند یا خیر؟ در این مقاله در این باره با شما صحبت می کنیم.
مواد UPVC از جنس پلیمر و یا پلاستیکی می باشند و به خودی خود دچار تغییر شکل می شوند مخصوصا که درب و پنجره دوجداره سنگین هستند.
 
 
برای رفع این مشکل ، داخل پروفیل از ورق گالوانیزه استفاده می شود که باید ضخامت مناسبی داشته باشد.
البته بعضی تولیدکنندگان این مسئله را رعایت نمی کنند و محصولات خودشان را با قیمت پایین تر به مشتریان می فروشند.
در ابتدا مشتری متوجه این موضوع نمیشود ولی شما به راحتی با نگاه کردن به مقطع پروفیل و دیدن پیچ می توانید متوجه بشوید که آیا در آن درب و پنجره دوجداره گالوانیزه کار شده است یا نه.
 
از دیگر راه حل ها برای حل مشکل افتادگی ، طراحی مناسب آن است زیرا درب و پنجره دوجداره ای که با ابعاد استاندارد ساخته نشده باشد صد در صد دچار افتادگی خواهد شد.
 
مورد دیگر کیفیت لولاهای به کار رفته است که اهمیت بسزایی در عدم افتادگی درب و پنجره دوجداره می شود.
در مورد تغییر رنگ نیز اگر پروفیل مرغوب بکار برده شود بی شک بهتر خواهد بود و تغییر رنگ پیش نخواهد آمد.
 
تولید کننده انواع در و پنجره upvc  باید درو پنجره باکیفیت تولید کند.
 با تماس با ما می توانید درب و پنجره دوجداره upvc خود را سفارش دهید.
همچنین می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, تغییر رنگ پنجره upvc, تغییر رنگ و افتادگی پنجره upvc, تغییر رنگ و افتادگی پنجره یو پی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc

امروزه با بالا رفتن هزینه ها و مصرف بالای انرژی باید برای ساخت و ساز از فناوریهای نوین استفاده کرد. در ساختمان سازی تولید پنجره upvc در کاهش مصرف انرژی و هزینه ها نقش بسیار موثری داشته است  و افراد با بکارگیری این پنجره ها هم امنیت ساختمان خود را بالا می برند و هم در انرژی صرفه جویی می کنند.

به همین دلیل پیشنهاد می شود که پنجره های قدیمی خود را با پنجره های upvc تعویض کنید و با اینکار بر زیبایی ساختمان خود بیافزایید و همچنین از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.

خیلی از افراد پنجره های قدیمی ساختمان خود را با پنجره های upvc تعویض می کنند و از این امر بسیار راضی اند.

در این مقاله قصد داریم شما را با مباحث ، استانداردها و چگونگی بهتر انجام دادن تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc  آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در انجام این کار داشته باشید.

 

در تولید پنجره upvc نکات زیر باید مورد توجه قرار گیرد

۱-اندازه گیری بسیار دقیق لازم است چون  عموما به علت گذشت زمان و فشار وارده مصالح ساختمان بر روی پنجره قدیمی ممکن است دارای ابعاد مختلفی در چند نقطه در ارتفاع و عرض پنجره شاهد باشیم.

اگر به این مسئله درست دقت نشود ممکن است بعد از جداسازی پنجره قدیمی پنجره دوجداره upvc تولید شده بزرگ و یا حتی کوچک باشد که در اینجا محل نصب پنجره جدید مدتی بدون پنجره خواهد بود تا پنجره با اندازه درست تولید شده و به محل نصب برسد و این در حالی است که منزل مسکونی در حال سکونت است و یا ممکن است آن تولید کننده محترم اشتباهات مربوط به اندازه گیری خود را بر گردن وضعبت موجود انداخته و با چسب و فوم و انواع روش ها اقدام به رفع ایراد خود نماید ، در اینصورت شما هرگز پنجره عایق و استانداردی نخواهید داشت.

بهتر است بدانید در تعویض پنجره های قدیمی مهمترین عامل نحوه اندازه گیری می باشد.

۲- اجرا کردن طرح پنجره دوجداره upvc  با همان طرح پنجره قدیمی چه از نظر ظاهر، رنگ و شکل کلی تا در ساختمان تضادی در نما  پیدا نشود که این مسئله نیاز به تخصص و هنر طراحی و امکانات تولید استاندارد دارد.

۳- یکی از مهمترین مسائل انتخاب پروفیل مناسب جهت اجرای بحث تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc  است چرا که می بایست با کارشناسی مشخص گردد که از چه پروفیلی استفاده شود تا زائده های پنجره قدیمی کاملا پوشانده شود و در نهایت شما از پنجره قدیمی هیچ زائده ای را نبینید.

در اغلب موارد در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc از همان پروفیلهایی که در ساختمانهای نوساز استفاده می شود  بهره گرفته می شود و در نهایت شما با یک پنجره دوجداره upvc مواجه خواهید بود که در کناره های آن زائده های پنجره قبلی رویت می شود که می تواند بسیار زننده باشد و حتی دیزاین واحد مسکونی شما را خراب کند.

۴-پنجره می بایست طوری طراحی گردد که استفاده از آن برای مالک یا ساکنین بسیار آسان باشدبه طوری که بعد از تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc دچار مشکلات کاربری نشود از جمله می بایست کلیه مسائل ایمنی،حفاظتی و نحوه چگونه باز شدن پنجره ها در هر اطاق،آشپزخانه،تراس بررسی و کارشناسی گردد.

قبل از اینکه سراغ مبحث متریال مصرفی در پنجره دوجداره UPVC  برویم بسیار حائز اهمیت است که این مسئله را گوشزد کنیم تا از فرایند تولید تمام صنعتی پنجره در کارخانه تولیدی با ماشین آلات استاندارد و معتبر اطمینان حاصل کنید

سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است.

می توانید نظرات خود را در این خصوص با سیجاندژ در میان بگذارید.

منبع: http://sijandezh.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%86%d8%ac/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, پنجره دوجداره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
مزایای درب و پنجره یو پی وی سی
درب و پنجره upvc پنجره دوجداره کاملی است که مزایای منحصر به فردی دارد و برای همگان آشناست. پنجره های دوجداره به راحتی جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده اند و امروزه بیشتر ساختمان ها از این درب و پنجره ها استفاده می کنند.
در این مقاله ما برخی از ویژگی های مهم درب و پنجره دوجداره upvc را برای شما نام می بریم تا راحت تر بتوانید این پنجره دوجداره را انتخاب کنید.
 
امنیت پنجره های دوجداره نکته ای قابل توجه ای است که برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد. در واقع پنجره یو پی وی سی ضد سرقت است. شکستن دو لایه شیشه کار آسانی نیست و فشار و انرژی بسیاری نیاز دارد.
در فضای بین شیشه های پنجره دوجداره upvc گاز آرگون پر شده است که این خود باعث شده از ورود گرما و سرما به داخل محیط خانه جلوگیری شود. بنابراین با نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی می توانید به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.
 
 
 
همچنین این پنجره ها از ورود آلودگی صوتی به داخل خانه جلوگیری کرده و محیطی آرام را برای ساکنین به ارمغان می آورد.
نظافت و نگهداری پنجره یو پی وی سی نیز بسیار آسان و بدون دردسر است. همچنین نیازی به رنگ آمیزی این پنجره ها نمی باشد. بهتر است بدانید این پنجره ها در مقابل نور خورشید مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ نمی شوند.
 
مقاومت بالای این پنجره ها در مقابل خوردگی و پوسیدگی زبان زد خاص و عام است.
همچنین این پنجره ها در برابر تغییرات آب و هوایی نیز مقاومت بالایی دارند و دچار تغییر شکل نمی شوند.

 تولید کننده پنجره دوجداره یو پی وی سی باید پنجره های با کیفیت تولید کنند.

پنجره های یو پی وی سی را شرکت سیجاندژ در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می کند. شما عزیزان می توانید با تماس با ما پنجره دوجداره UPVC مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.
نظرات و پیشنهادات خود را می توانید با سیجاندژ در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, ویژگی های پنجره دوجداره, ویژگی های درب و پنجره دوجداره u ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()