نوشته شده توسط : شبنم احمدی

یکی از زیبا ترین و جالبترین نوع پنجره های دوجداره یو پی وی سی در جهان پنجره  یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد که با توسعه صنعت ساخت و ساز و معماری های نوین طرفداران بیشتری جهت اجرا در ساختمان پیدا گرده است.
کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی است.
در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پنجره  یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide و خصوصیات و چگونگی کاربری آن آشنا کنیم.



کاربری آسان در پنجره دوجداره فولکس واگنی یا Tilt & Slide:

در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است یعنی اینکه پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند اما مشکل بزرگ گلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف بحث آب بند و هوابند نبودن آنهاست یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد.
پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی به علت داشتن مکانیرم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است.
برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن پنجره دوجداره  یو پی وی سی  با یراق فولکس واگنی را همچون درب اتوموبیلهای ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه گه از قبل طراحی شده است حرکت می کند.

 

نوع بازشو فولکسی

آب بندی و هوابندی کامل و قوی پنجره دوجداره فولکس واگنی:

در ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با یراق فولکس واگنی از همان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ (که در مقالات نیز توضیح داده شده است) و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.
در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.

اجرای نمای شیشه دوجداره با حداکثر اندازه و کمترین تعداد باشو و تقسیم بندی:

یکی از مهمترین مسایل در ساخت یک پنجره دوجداره یو پی وی سی بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.

اما در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی  مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم فولکس واگنی یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است ( که البته در پنجره های کوچگ برای کاربری آسان قابل استفاده است که در پایین به آن اشاره شده است)

 

قطعات یراق فولکس واگن.2 نقشه قطعات یراق فولکس واگن.1

پنجره دوجداره فولکس واگنی خود دارای سه نوع می باشد:

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق مکانیکی
که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات
این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.
در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.
قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.
شرکت فاراد پنجره در تولید و اجرای پنجره دوجداره UPVC فولکس واگنی خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند.
همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید واجرای پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد.
منبع:

http://www.faradwin.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88-%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%b3%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%84%da%a9%d8%b3-%d9%88%d8%a7%da%af%d9%86%db%8c-%db%8c/



:: برچسب‌ها: یو پی وی سی فولکس واگنی, upvc فولکس واگنی, مزایای پنجره فولکس واگنی UPVC, پنجره دوجداره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

یکی از انواع پنجره دوجداره upvc ، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد.

شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.

واقعیت این است که پنجره دوجداره upvc کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است.

( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره  upvc کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره upvc کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد.

در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:
۱- پروفیل پنجره دوجداره upvc کشویی

پروفیل پنجره دوجداره upvc به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید.

زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
۲- یراق پنجره دوجداره upvc کشویی

در پنجره دوجداره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید.

متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت.

پیشنهاد ما به شما یراق پنجره دوجداره upvc کشویی استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۱
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۲

همچنین این نوع غلطکها در پنجره های دوجداره upvc کشویی با ابعاد بزرگ عملکرد بسیار روان و قابل مشهودی دارند.
۳- دستگیره پنجره دوجداره upvc کشویی (swing)

سعی کنید در پنجره های دوجداره upvc کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره upvc کشویی مورد نیاز است.
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۳
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۴
۴- یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره upvc کشویی

حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دجداره upvc کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.

۵-نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره upvc لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره upvc کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد.

در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهییه شده اند و نسبت به گردو خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۵
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۶

در صورت رعایت مسائل یاد شده شما می توانید پنجره دوجداره upvc کشویی مطمئنی را در اختیار داشته باشید که اولا در مدت زمان شما را دچار مشکل نخواهد ساخت و ثانیا برای همیشه می توانید از فواید این نوع پنجره های دوجداره upvc بهره مند باشید.

شرکت فاراد پنجره در تولید پنجره های upvc کشویی خود از معتبرترین پروفیلهای upvc کشویی با کلیه استانداردهای معتبر داخلی و بین المللی استفاده می کند.

همچنین یراق آلات کشویی مورد مصرف این شرکت، روتو (Roto) ساخت کشور آلمان می باشد که کلیه مسائل امنیتی و ضدسرقت بودن ، آب بندی و هوابندی ، روان بودن به علت وجود غلطکهای سرامیکی و وجود دستگیره های کشویی Swing در آن رعایت شده است.

منبع:

http://www.faradwin.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc-%da%a9%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/



:: برچسب‌ها: پنجره دوجداره upvc کشویی, پنجره کشویی یو پی وی سی, پنجره کشویی upvc, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پروفیل های پلی وینیل کلراید با مقاومت ضربه ای (H-CVP)که در ساخت و تولید درو پنجره های یو پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد ،چگونه می تواند مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران واقع شود ؟چه آزمون های فنی و تخصصی بر روی این پروفیل های باید انجام شود تا سرانجام بتواند نشان استاندارد ملی ایران را دریافت کند؟

 

استاندارد شماره ۶۸۴۰موسسه استاندارد وتحقیقات صنعتی ایران به این پرسش ها پاسخ می دهد .
هدف از تدوین این استاندارد تعیین ویژگی ها و روش های آزمون پروفیل های اکسترود شده تهیه شده از پلی وینیل کلراید با مقاومت ضربه ای بالا ،جهت تولید درب و پنجره های upvc مورد استفاده در دیوارهای خارجی ساختمان است . اما اساس آزمونهای فنی بر پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره بر چه مبنایی استوار است ؟ روش آزمون چگونه است ؟ شرایط محیط آزمون باید چگونه باشد ؟ چه الزاماتی باید رعایت شود و نتایج حاصل از آزمون های انجام شده به چه معنایی است ؟
توضیح اینکه تست فنی برای اخذ نشان استاندارد پروفیل های پلی وینیل کلراید با مقاومت ضربه ای بالا مورد استفاده ساخت و تولید درو پنجره های یوپی وی سی ساختمان با این هدف صورت می گیرد که اولا در برابر آتش سوزی احتمالی ساختمان در و پنجره ها مشتعل نشود ، دوم اینکه در برابر نشست احتمالی بنا و یا زلزله های خفیف ،پروفیل های مورد مصرف دچار شکست یا خمیدگی نشود و نهایت اینکه مصرف کننده نهایی بداند و مطمئن شود که کیفیت فنی استاندارد های لازم در تولید پروفیل های پنجره دوجداره کاملا زیر ذره بین کارشناسان موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران قرار گرفته است .

 

نگاه فنی

استاندارد شماره ۶۸۴۰موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به ارزیابی کیفیت پروفیل های پلی وینیل کلراید با مقاومت ضربه ای بالا(PVC-H) مورد استفاده در ساخت درو پنجره دوجداره اختصاص دارد .
توضیح ضروری اینکه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ،تنها مرجع رسمی کشور است که وظیفه تعیین ،تدوین ونشر استانداردهای ملی (رسمی )را در اختیار و براساس اعلام این موسسه تدوین استاندارد در رشته های مختلف کمیسیون های فنی مرکب ازکارشناسان موسسه،صاحب نظران مراکز وموسسات علمی ،پژوهشی،تولیدی و اقتصادی آگاه و مرتبط با موضوع صورت می گیرد .نکته مهم تلاش می شود استانداردهای ملی در جهت مطلوبیت هاو مصالح ملی و با توجه به شرایط تولیدی ،فنی و فن آوری حاصل از مشارکت آگاهانه و منصفانه صاحبان حق و نفع شامل تولید کنندگان ،مصرف کنندگان ،بازرگانان ،مراکز علمی و تخصص و نهادها و سازمان های دولتی باشد .به همین دلیل پیش نویس استاندارد های ملی جهت نظر خواهی برای مراجع ذی نفع و اعضای کمیسیون های فنی مربوط ارسال وپس از دریافت نظرات و پیشنهادها در کمیته ملی مرتبط با آن رشته طرح. در صورت تصویب به عنوان استاندارد ملی (رسمی ) چاپ و منتشر می شود.

 

کلیاتی درباره استاندارد ملی ۶۸۴۰

در پیش گفتار استاندارد ملی شماره ۶۸۴۰موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران آمده است : استاندارد پروفیل های پلی وینیل کلراید با مقاومت ضربه ای بالا (PVC-H) مورد مصرف در ساخت درب وپنجره دوجداره –ویژگی ها و روش آزمون که پیش نویس آن توسط کمیسیون های مربوط تهیه و تدوین شده ودر هفتاد و نهمین جلسه کمیته ملی استاندارد ساختمان . مصالح ساختمانی مورخ ۳۱/۱/۸۲، مورد تایید قرار گرفته است ،به استناد بندیک ماده۳ قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب بهمن ماه ۱۳۷۱به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر میشود .
توضیح ضروری اینکه برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع ،علوم و خدمات ،استاندارد های ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهند شد و هرگونه پیشنهادی که برای اصلاح یا تکمیل این استاندارد ها ارائه شود، در هنگام تجدید نظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهند گرفت . بنابراین برای مراجعه با استانداردهای ملی ایران باید همواره از آخرین تجدید نظر آنها استفاده کرد. درتهیه و تدوین این استاندارد سعی شده است که ضمن توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه در حد امکان بین استاندارد و استاندارد ملی کشور های صنعتی و پیشرفته هماهنگی ایجاد شود .
یکی از نکات مهم در خرید پنجره دوجداره داشتن استانداردهای لازم است که می بایست در هنگام خرید به آن توجه گردد
پروفیل یو پی وی سی مصرفی در تولید شرکت فاراد پنجره دارای کلیه استانداردهای داخلی از جمله استاندارد ملی ایران و استاندارد جهانی SKZ و RAL آلمان میباشد.
منبع:

http://www.faradwin.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d9%85%d9%84%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1/



:: برچسب‌ها: استاندارد یو پی وی سی, استاندار upvc, استاندارد پنجره یو پی وی سی, استاندارد پنجره upvc, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

یکی از انواع پنجره های دوجداره ، پنجره upvc آکاردئونی( Fold & Slide )است که در هنگام بازدید بسیار جلب نظر می کند و کارکرد آن بسیار برای عموم جالب است.

پنجره دوجداره آکاردونی.1

پنجره دوجداره آکاردئونی همانند پنجره upvc فولکس واگن (Tilt & Slide)از نوع پنجره های دوجداره با یراق خاص محسوب می شود که در مقالات گذشته به تشریح و چگونگی کارکرد پنجره فولکس واگن (Tilt & Slide) پرداختیم و حال قصد داریم در این مقاله شما را با پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی ( Fold & Slide ) در سیستهمای یو پی وی سی آشنا کنیم.
در مقام قضاوت می بایست گفت پنجره دوجداره آکاردئونی ( Fold & Slide ) نسبت به پنجره فولکس واگنی(Tilt & Slide) دارای پیچیدگیهای خاص بیشتری می باشد، چه در هنگام تولید و چه در هنگام نصب و اجرا و همچنین نوع کاربری و فواید این دو نوع پنجره دوجداره در ساختار ( جدا از بحث کنترل انرژی و کاهش صدا ) با هم کاملا متفاوت است.
حالا به تشریح و نوع کاربری پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی ( Fold & Slide ) در سیستم یوپی وی سی می پردازیم:
پنجره دوجداره آکاردئونی عموما در مکانهایی با عرض بسیار زیاد استفاده می شوند که می تواند در اجرا بسیار بیشتر از پنجره فولکس واگنی باشد و جالبترین مسئله در زمان وجود این پنجره این است که در هنگام نیاز شما می توانید کل پنجره و قسمتهای میانی ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) را به سمت کناره ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای پشت پنجره به طور کامل قابل رویت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود.

پنجره دوجداره آکاردونی.2

این نوع پنجره دوجداره می تواند در ویلاها بسیار مفید باشد و جاذبه خاصی را به به محل اجرای خود بدهد.
همچنین این نوع پنجره می تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت باز کردن بازشو ها فضایی با دید کامل را در محل ایجادکند.

پنجره دوجداره آکاردونی.3

با توجه به تنوع در معماری و سلایق در ایجاد دکوراسیون می تواند ارتفاع و عرض محل استقرار اینگونه پنجره دوجداره متفاوت باشد که در نتیجه نوع تقسیم بندی و قطعات استفاده شده در پنجره با توجه به استانداردها متغییر می شود.
بسیار حائز اهمیت است که در صورت درخواست برای اجرا و استفاده از پنجره آکاردئونی از مشاوره کامل تولید کننده و نظرات کارشناسی آنها استفاده کنید تا بهترین نوع طراحی چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی و ایمنی برای شما صورت پذیرد.
همچنین استفاده از نوع یراق مصرفی و پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره و نحوه تولید صحیح و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و در صورت رعایت نشدن هر کدام از آنها می تواند عدم رضایتمندی شما را در آینده به وجود آورد.
همانطور که در بالا گفته شد طراحی و تقسیم بندی لنگه ها در پنجره دوجداره آکاردئونی با توجه به ارتفاع و عرض می تواند متفاوت باشد که در زیر نقشه تعدادی از حالات استاندارد این نوع پنجره برای شما به همراه توضیحات قرار داده شده است
مفهوم کلمه DIAGRAM در نقشه های زیر به تعداد و نحوه و تعداد تقسیم بندی است که به ترتیب از سمت چپ عدد اول تعداد کلی تقسیم بندی و عدد دوم تعداد بازشوهایی که به چپ و عدد سوم تعداد بازشوهایی است که به سمت راست حرکت می کنند. ( منظور از کلمه سش-Sash لنگه بازشو پنجره می باشد).

پنجره دوجداره آکاردونی.4

 

پنجره دوجداره آکاردونی.5

یکی از نکات بسیار مهم که باید در طراحی فریم و آماده سازی جای نصب پنجره دوجداره آکاردئونی در نظر گرفت این است که عرض دهنه نباید بیش از ۵/۵ متر و ارتفاع آن نیز از ۲/۴۰ متر نباید تجاوز کند.

امید است با ذکر مطالب یاد شده بتوانید بهترین تصمیمات را در خرید و اجرا پنجره دوجداره آکاردونی داشته باشید.
جهت اطاعات بیشتر با واحد فروش ۲۲۸۹۵۳۳۴ تماس حاصل فرمایید.

پنجره دوجداره آکاردونی.6
همچنین این شرکت در تولید پنجره دوجداره آکاردئونی خود از معتبرترین یراق آلات روز دنیا از جمله یراق روتو (ROTO) آلمان استفاده می کند.

منبع:

http://www.faradwin.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d9%90%d8%a6%d9%88%d9%86%db%8c-%db%8c%d8%a7-fold-slide/



:: برچسب‌ها: پنجره آکاردئونی upvc, پنجره آکاردئونی یو پی وی سی, پنجره دوجداره یو پی وی سی, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

این روزها سرد شدن هوا و بهای بالای قیمت انرژی های حرارتی از یک سو و از سویی دیگر وجود طیف وسیعی از آلودگی های صوتی در شهرهای بزرگ شرایط را برای ارائه راه حل هایی که بتواند آپارتمان نشین ها را در حل این مسائل کمک نماید راهنمایی می کند. از اینرو در این مقاله سعی داریم تا با نگاهی به راه حل استفاده از پنجره های دوجداره برای مقابله با سرما و نیز آلودگی صوتی بپردازیم.
شیشه لوئی۲
عایق سرما
عایق سرما
شیشه لوئی
آرام بخش
آرام بخش

مقدمه:
امروزه کارشناسان انرژی به این نتیجه رسیده اند که ۴۰ درصد اتلاف انرژی ساختمان ها از طریق پنجره ها می باشد. یکی از مهمترین راه های جلوگیری از این اتلاف انرژی استفاده از درب و پنجره دوجداره با شیشه های دوجداره می باشد، به طوری که در حال حاضر ۷۰ درصد ساختمان های قاره اروپا از این نوع درب و پنجره دوجداره بهره می برند.
عموما پنجره های دوجداره، با عنوان فنی UPVC(Unplasticised Poly Vinyl Chloride) شناخته می شوند هرچند که در کشور ما واژه پنجره دوجداره به پنجره هایی که قاب آن از جنس های فلزی بوده و شیشه آن دوجداره می باشد نیز گفته می شود.

این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است.

علاوه بر این نوع پنجره دوجداره، امروزه پنجره های دیگری نیز با عنوان پنجره های چوبی، آلومینیومی و آهنی دوجداره نیز به خریداران پیشنهاد می گردد ک بعضا در کنار قیمت مناسب تر، برخی از ویژگی های اصلی پنجره های دوجداره را دارا نمی باشند. لذا در این مقاله ضمن مقایسه انواع این پنجره های موجود در بازار، به شناخت پنجره های اصلی دوجداره (UPVC) می پردازیم.

مقایسه درب و پنجره های چوبی، آلومینیمی و UPVC
پنجره های چوبی: چوب سرما و گرما را عبور نمی دهد. اما چوب خاصیت شکنندگی و سوراخ شدن دارد. بنابراین در طول زمان به خصوص در قسمت های خارجی ترک خورده و می شکند.
پنجره های آلومینیمی: پنجره های آلومینیمی دارای عمر بیشتری نسبت به چوب بوده و همچنین سبکتر و نازکتر است. حمل و نصب ساده تری نیز دارد. هرچند می توان این شیشه این پنجره ها را دوجداره ساخت، اما از آنجا که بدنه قاب این نوع پنجره ها عایق نبوده و در نتیجه گرما را هدر داده، سرما را به داخل راه داده و عرق می کند،

عملا خواص کامل پنجره های دوجداره را ندارند. آلومینیم یک فلز بوده و در مقابل خوردگی و زنگ زدگی آسیب پذیر است و به مرور زمان آسیب پذیرتر می شود.

تورفتگی و خراش خوردگی آلومینیم قابل تعمیر نبوده و باید کلاً تعویض گردد. گوشه های درب ها و پنجره های آلومینیمی به صورت مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند که باعث آسیب پذیری آن در برابر تغییر شکل خواهد بود.
پنجره های آهنی: پنجره های آهنی نیز به صورتدوجداره قابل ساخت می باشند. حسن آنها قیمت مناسب تر ، قابل ترمیم بودن (مثلا در صورت شکستگی لولاها) و رنگ پذیری ناسب می باشد. اما همان مشکلات عایقی پنجره های آلومینیومی را داراست. به علاوه درزگیری آن نیز معمولا به درستی قابل انجام نبوده و در هنگام بارندگی باعث نفوذ آب از اطراف به داخل پنجره می شود. زنگ زدگی به مرور زمان از دیگر مشکلات این نوع پنجره ها می باشد.

پنجره های دوجداره : پنجره های UPVC از ماده سخت و محکم UPVC ساخته شده است. شکل چند محفظه ای آن باعث می شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعریق مقاوم باشد. پنجره UPVC زمانیکه در برابر گرما و سرمای خیلی زیاد قرار می گیرد تغییر شکل نمی دهد.

هسته فلزی آن تضمین می کند که UPVC فرم و پایداری خود را حفظ می کند. گوشه های درب ها و پنجره های UPVC به صورت مکانیکی بهم متصل نمی شوند بلکه به یکدیگر جوش داده می شوند که باعث می گردد درب یا پنجره به صورت یک قالب بهم پیوسته و یک تکه باشد در صورتی که این نوع پنجره ها توسط سازندگان معتبر ساخته نشود، . با گذشت زمان اندکی از نصب آن دچار تغییر حالت شده و فرم عایقبندی آن از بین می رود به علاوه آنکه از نظر ظاهری نیز دچار کهنگی می شود.
تعویض پنجره قدیمی برجهای هرمزان.۵
پنجره دوجداره رنگی.۳
پنجره دوجداره رنگی.۴
تعویض پنجره یوپی وی سی برج مجلس محلاتی.۳

شیشه دوجداره چیست؟
استفاده از شیشه های دو جداره به دلیل حفظ انرژی حرارتی – برودتی و کاهش آلودگی صوتی در پنجره ساختمان بیمارستان ها ، کتابخانه ها ، موزه ها ، و ساختمانهای حاشیه خیابان های پر تردد کار برد وسیع دارند . اخیرا برای ایمنی وآسایش بیشتر پنجره وسایل نقلیه عمومی مانند واگن های قطار و اتوبوس های بین شهری نیز با شیشه های دو جداره تجهیز شده اند .

میانگین سر و صدا در شهرهای بزرگ در حدود ۶۵ تا ۷۰ دسیبل است .

این در حالی است که شدت صوت مجاز برای بیمارستان ها و محیط هایی از این قبیل حداکثر ۳۹ دسیبل است .

شیشه های دو جداره می توانند شدت صوت را حدود ۵۰ دسیبل کاهش دهند . و آن را به مرز ۲۰ تا ۳۰ دسیبل برسانند . علاوه بر این شیشه های دو جداره انتقال گرما را به شیوه های گوناگون و با رعایت نمودن اصول مهندسی تا حد زیادی کاهش می دهند. لایه های هوای خشک که خود عایق طبیعی محسوب می شوند بین دو جداره شیشه محبوس می شود که قابل مقایسه با یک پوشش فایبر گلاس است .
پنجره دوچداره
شیشه دوجداره استاندارد جهت پنجره دوجداره
شیشه دوجداره استاندارد جهت پنجره دوجداره

 
ساختار پنجره دوجداره:

اساسپنجره دوجداره، شیشه دوجداره آن می باشد. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند.

فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون (عایق حرارتی) وهمچنین گازSF6 (عایق صوتی) و یا ترکیبی از هردو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر (سیلیکا ژل) پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است.
عکس آیکون مقاله استاندارد پروفیل یو پی وی سی در صفحه مقالات
تولید پنجره یو پی وی سی
تولید پنجره یو پی وی سی
تولید پنجره Upvc
مراحل ساخت شیشه دوجداره

برش اتوماتیک شیشه: برش شیشه ها توسط دستگاه تما م اتوماتیک cnc انجام میگردد و قابل برنامه ریزی بودن این دستگاه امکان برش شیشه به اشکال مختلف رافراهم می سازد.
خم کاری قاب های آلومنیومی (spacer ): قابهای آلومنیومی مورد مصرف در فرایند تولید شیشه های دو جداره ، با تنوع رنگ فراوان از آلیاژ مخصوصی ساخته شده که به راحتی قابل خم شدن است .

این توانایی کمک می کند تا قاب به کار رفته در بین دو شیشه کاملا یکپارچه بوده و از مصرف گوشه های پلاستیکی اجتناب شود . کلیه مراحل ساخت این قابها با توجه به ابعاد شیشه و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و انتخاب ضخامت این قابها با توجه به ملاحظات فنی صورت می گیرد.

تزریق مواد رطوبت گیر : تزریق این مواد با توجه به خصوصیات ذیل انجام می شود:
الف : میزان تزریق مواد توسط دستگاه اندازه گیری می شود .
ب : تزریق (desicant) د ر شرایط بسته و تخلیه شده از هوا صورت می گیرد تا قابلیت جذب رطوبت هوای بین دو جداره شیشه برای این ماده باقی بماند و این موادقبل از استفاده اشباع نشود.
شستشوی شیشه: شستشوی شیشه در داخل دستگاه و با استفاده از مواد شوینده خاص و آب مقطر انجام شده و هر گونه اثری از چربی ، از سطح شیشه برداشته می شود.
خشک کردن شیشه : شیشه در داخل ماشین خشک کن ، خشک میشود تا هیچ گونه لکه ای بر سطح شیشه باقی نماند.
سیستم نصب قاب آلومنیومی: مرحله شستشوی شیشه توسط اپراتور انجام شده و سپس شیشه وارد پرس می شود تا دو لایه شیشه بر روی قاب آلومنیومی پرس شود.
برداشت پوشش (coating) از روی شیشه های رفلکس

در شیشه های رفلکس ، که به لحاظ زیبائی و خواص نوری ویژه میزان مصرف گسترده ای نسبت به سایر شیشه ها دارد ، چسبندگی مواد درزگیر به سطحی از شیشه که پوشش آینه ای (coating) دارد ، بسیار پایین است و در کوتاه مدت این چسبندگی کاملا از بین خواهد رفت .

در محل درزگیری ( اتصال قاب آلومنیومی به شیشه ) ،(coating) روی شیشه با دستگاه مخصوصی برداشته می شود تا از چسبندگی مواد درزگیر به سطح قابل قبول رسیده و کیفیت عایق بودن شیشه ها در سطح استاندارد باقی بماند.
Tazrighe Chsbe Poli Solfid
مواد رطوبت گیر یا سیلیکا ژل داخل شیشه دوجداره
مواد رطوبت گیر یا سیلیکا ژل داخل شیشه دوجداره
دستگاه شستشو شیشه
دستگاه شستشو شیشه
دستگاه خم اسپیسر
دستگاه خم اسپیسر
Tazrighe Gaz Argon
دستگاه پرس شیشه دوجداره
دستگاه پرس شیشه دوجداره
Perese 2laye Shishe
پرس شیشه دوجداره
پرس شیشه دوجداره
Khate Koli.1
اسپیسر های آلومینیومی
اسپیسر های آلومینیومی
Etmame Shishe 2jedare
Hamle Jamhaye Shishe.1
Hamle Jamhaye Shishe.2
Dastgahe Tazrighe Rotobatgir
Espeysere Bend.ayteme2
Espeysere Dasti.ayteme2
Dastgahe Shostosho Va Khoshk Kon.1
Chasbe Poli Solfid.ayteme8
Chasbe Botil.ayteme7
Boreshe Jam Shishe.1
Boreshe Jam Shishe.2
انواع درب و پنجره دوجداره درب و پنجره های UPVC:

درب و پنجره دوجداره با یراق یک طرف بازشو ( Single Opening )
درب و پنجره دوجداره با یراق دو طرف بازشو ( Double Opening )
درب و پنجره دوجداره با یراق کشویی ( Sliding )
درب و پنجره دوجداره UPVC فرانسوی با مولیون متحرک ( French Window )
پنجره دوجداره با یراق دوحالته
پنجره دوجداره با یراق دوحالته
پنجره دوجداره
پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی
پنجره دوجداه با یراق تک و دو حالته
پنجره دوجداه با یراق تک و دو حالته
پنجره دوجداره با یراق فولکس واگنی
پنجره دوجداره با یراق فولکس واگنی
زیبایی
زیبایی
پنجره دوجداره با یراق تک حالته
پنجره دوجداره با یراق تک حالته
پنجره دوجداره با یراق فرانسوی
پنجره دوجداره با یراق فرانسوی
تعویض پنجره ونک
تعویض پنجره ونک
پنجره دوجداره با یراق فولکس واگنی
پنجره دوجداره با یراق فولکس واگنی
پنجره دوجداره با یراق تک حالته
پنجره دوجداره با یراق تک حالته
پننجره دوجداره با یراق کشویی
پننجره دوجداره با یراق کشویی
انواع شیشه های دو جداره:

 

– ساده: این نوع شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است .
– رنگی: این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .
– رفلکس: این نوع شیشه دو جداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می کنند ولی ایراد آنها این است که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان نمایان است .
شیشه دوجداره استاندارد جهت پنجره دوجداره
شیشه دوجداره استاندارد جهت پنجره دوجداره
شیشه ضد ضربه
شیشه ضد ضربه
شیشه ضد گلوله
شیشه ضد گلوله
شیشه ضد گلوله
شیشه ضد گلوله
شیشه دو جداره
شیشه دوجداره معمولی
شیشه سکوریت
مدل شکست شیشه سکوریت
شیشه دو جداره
نمایی شماتیک از شیشه دوجداره
شیشه لمینت
شیشه لمینیت

سکوریت : شیشه های سکوریت برای محل های پرخطر و پر تردد در نظر گرفته می شود . شیشه سکوریت در هنگام شکستن کاملاً خرد شده و باعث ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی گردد .شیشه های جانبی خودروها از نوع سکوریت است .
– لمینت: شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دو جداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . شیشه لمینت در موقع برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و تنها ترک بر می دارد . شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است

ویژگی های درب و پنجره دوجداره:
زیبائی در درب و پنجره دوجداره: درب و پنجره های دوجداره ساخته شده از پروفیل های با upvc وجود طرح ها و رنگ های بسیار تمام انتظارات شما را از نظر زیبائی برآورده می نماید.

عایق صوتی در درب و پنجره دوجداره: با توجه به اینکه صداهای بالا ۵۰ دسی بل برای شنوایی انسان زیانبار است.

لذا یکی از مشکلات زندگی در جوامع شهری آلودگی صوتی می باشد. طراحی محفظه های پروفیل ها و وجود کانال های خالی متعدد در داخل پروفیل های upvc باعث ایجاد عایق صوتی قدرتمندی شده است.

همچنین با استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره این مقدار آلودگی صوتی را بین ۳۰ تا ۴۰ دسی بل می توان کاهش داد.

وجود تیتان در درب و پنجره دوجداره: تیتان (دی اکسید تیتانیوم) از اهمیت ویژه ای در صنعت درب و پنجره دوجداره (upvc) برخوردار است. تیتان مورد استفاده صنعت درب و پنجره دوجداره بایستی مشخصات ویژه ای داشته باشد. تنها نوع مطلوب این محصول برای این صنعت, نوع روتایل آن است.

عایق حرارتی و برودتی در درب و پنجره دوجداره: به دلیل وجود کانال های خالی در طراحی و ساخت پروفیل های درب و پنجره دوجداره و عدم عادی بودن, upvc محصولات ساخته شده از این پروفیل ها به میزان قابل توجهی از اتلاف انرژی محیط داخل خانه جلوگیری می نماید، به طوری که مصرف انرژی جهت ایجاد حرارت یا برودت در محیط داخلی ساختمان به میزان حداقل ۴۰% کاهش می یابد.

عدم تغییر حالت در درب و پنجره دوجداره: درب و پنجره دوجداره به دلیل وجود پروفیل های گالوانیزه با ضخامت ۵/۱ میلیمتر در داخل پروفیل های غیرقابل تغییر از نظر حالت می باشد.
عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت
عدم اشتعال بدلیل وجود مواد غیر قابل اشتعال در این ماده
عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
مقاوم در برابر نفوذ آب وگردوغبار
مقاوم در برابرخوردگی و پوسیدگی
کاهش سرمایه گزاری جهت تاسیسات
عایق سرما
عایق سرما
آرام بخش
آرام بخش
زیبایی
زیبایی
نظافت آسان
نظافت آسان
ضد سرقت
ضد سرقت
ایمن جهت کودکان
ایمن جهت کودکان
عایق صوت
عایق صوت
مانع نقوذ گرد و خاک و حشرات
مانع نقوذ گرد و خاک و حشرات
تعویض پنجره های قدیمی
ذخیره انرژی و صرفه جویی
عایق صدا
عایق صدا
ایمن جهت کودکان
ایمن جهت کودکان
اینم جهت کودکان
اینم جهت کودکان
پنجره ارسی
پنجره ارسی یو پی وی سی
پروژه پوشش استخر با پنجره یو پی وی سی ؛ دماوند

 

روش های نگهداری از پنجره دوجداره:
طراحی, تولید و نصب درب و پنجره دوجداره (upvc) با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر درب و پنجره دوجداره و کارایی آن در بالاترین حد باشد، اما رعایت برخی از نکات موجب می شود کارایی و عمر این درب و پنجره دوجداره در حد بیشینهه خود باقی بماند.
این نکات به قرار زیر است:

قطعات مکانیکی درب و پنجره دوجداره نیازمند روغن کاری در بازه های زمانی بلند مدت هستند تا نهایت در راحتی خود باقی بمانند. روغن کاری باید توسط روغن های رقیق موجود مثل روغن چرخ خیاطی انجام شود.
از نزدیک کردن شعله مستقیم آتش, مثلا آتش جوشکاری و … به درب و پنجره دوجداره بپرهیزید.
به منظور دوام بیشتر لاستیک های درزگیر درب و پنجره دوجداره, چند ماه یکبار آنها را با پارچه ای حاوی صابون مایع تمیز کنید. این عمل نرمی و انعطاف و تمیزی لاستیک ها از جای اصلی خود خارج نشده باشند.
تغییرات آب و هوایی در طی فصول و تغییرات ابعادی مصالح ساختمانی بر اثر انبساط و انقباض ممکن است موجب شود که ابزار و یراق آلات درب و پنجره دوجداره از رگلاژ خارج شود که با تنظیم مجدد به حالت اولیه باز خواهد گشت.
برای تمیز کردن درب و پنجره دوجداره می توانید از مخلوط آب و صابون استفاده کنید که باعث می شود درب و پنجره دوجداره به خود گرد و غبار نگیرند.
اگر پس از نصب درب و پنجره دوجداره, هنوز فعالیت های اجرایی ساختمان باقی مانده است, باید لیبل روی درب و پنجره دوجداره کنده نشود تا از آسیب به درب و پنجره دوجداره محافظت کند.
در صورتی که هنگام کندن درب و پنجره دوجداره, لیبل ها به درب و پنجره دوجداره چسبیده بودند, می توان به سادگی از یک سشوار برای دمیدن به درب و پنجره دوجداره استفاده کرد و سپس لیبل ها را به راحتی جدا نمود.
در صورتی که پیچ های دستگیره به مرور زمان کمی شل شد, می توان با جابجا نمودن دستگیره, پیچ مربوطه را یافت و آن را محکم کرد.
در هنگام فعالیت های بازسازی از قبیل نقاشی و سیمانکاری و … لازم است تا روی درب و پنجره دوجداره را با پوشش مناسبی پوشاند تا آسیبی به پنجره ها نرسد.
در صورت آلوده شدن درب و پنجره دوجداره لازم است تا به دقت پنجره را تمیز کرد تا وجود این مواد موجب کدر شدن سطح پنجره نشود.

کدام پنجره دوجداره را تهیه کنیم؟
همانگونه که در ابتدای این مقاله بیان گردید در صورتی که پنچره دوجداره از مواد مرغوب ساخته شود و نکات عایق بندی در ساخت آن و نیز ساخت شیشه دوجداره صورت پذیرد، می توان به آنچه از نصب این نوع پنجره های انتظار داشت دست یافت. اما با قیمت بالای استفاده از مواد مرغوب، پنجره های دارای قاب آلومینیومی که از شیشه های دوجداره استاندارد استفاده می نمایند به عنوان جایگزینی مناسب مطرح شده است. در مورد عدم عایق بودن قاب آن در مورد حرارت، سازندگان معتقد هستند که این تلفات حرارتی کمتر از ۱۰% می باشد و با توجه به قیمت تمام شده آن، عدم تغییر شکل با گذشت زمان و رنگ پذیری مناسب آن، گزینه ای قابل بررسی در انتخاب پنجره دوجداره می باشد.

منبع:

http://www.faradwin.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/



:: برچسب‌ها: آشنایی با پنجره یو پی وی سی, اشنایی با پنجره upvc, پنجره یو پی و سی, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

 یکی از انواع پنجره  upvc ، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد.

شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.

واقعیت این است که پنجره دوجداره upvc کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است.

( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره upvc کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد.

در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:
۱- پروفیل پنجره دوجداره upvc کشویی

پروفیل پنجره دوجداره upvc به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید.

زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
۲- یراق پنجره دوجداره upvc کشویی

در پنجره دوجداره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید.

متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت.

پیشنهاد ما به شما یراق پنجره دوجداره upvc کشویی استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۱
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۲

همچنین این نوع غلطکها در پنجره های دوجداره upvc کشویی با ابعاد بزرگ عملکرد بسیار روان و قابل مشهودی دارند.
۳- دستگیره پنجره دوجداره upvc کشویی (swing)

سعی کنید در پنجره های دوجداره upvc کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره upvc کشویی مورد نیاز است.
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۳
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۴
۴- یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره upvc کشویی

حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دجداره upvc کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.

۵-نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره upvc لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره upvc کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد.

در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهییه شده اند و نسبت به گردو خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۵
پنجره دوجداره Upvc کشویی.۶

در صورت رعایت مسائل یاد شده شما می توانید پنجره دوجداره upvc کشویی مطمئنی را در اختیار داشته باشید که اولا در مدت زمان شما را دچار مشکل نخواهد ساخت و ثانیا برای همیشه می توانید از فواید این نوع پنجره های دوجداره upvc بهره مند باشید.

شرکت فاراد پنجره در تولید پنجره های upvc کشویی خود از معتبرترین پروفیلهای upvc کشویی با کلیه استانداردهای معتبر داخلی و بین المللی استفاده می کند.

همچنین یراق آلات کشویی مورد مصرف این شرکت، روتو (Roto) ساخت کشور آلمان می باشد که کلیه مسائل امنیتی و ضدسرقت بودن ، آب بندی و هوابندی ، روان بودن به علت وجود غلطکهای سرامیکی و وجود دستگیره های کشویی Swing در آن رعایت شده است.

منبع:

http://www.faradwin.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc-%da%a9%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/



:: برچسب‌ها: پنجره دوجداره upvc کشویی, پنجره دوجداره upvc, پنجره کشویی, پنجره کشویی upvc, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در عملکرد پنجره upvcدوجداره کاملا عایق، انتخاب نوع شیشه مناسب میباشد.
بسته به هدف شما برای استفاده از پنجره  upvc، نوع شیشه دوجداره ای که استفاده میکنید تغییر می یابد.
به طور کلی ۳ فاکتور اساسی برای انتخاب شیشه دوجداره مناسب را باید مد نظر قرار داد:
۱ – عایق حرارتی
۲ – عایق صوتی
۳- میزان عبور نور خورشید و رنگ شیشه
————————————————
شیشه دوجداره۲
شیشه دوجداره۴
شیشه دوجداره عایق حرارتی
۱ – عایق حرارتی شیشه دوجداره:

همانطور که در مقالات قبلی موجود در سایت در مورد ساختار شیشه پنجره  توضیح داده شد، شیشه های دوجداره از سه قسمت که دو عدد شیشه های تک جداره و یک اسپیسر میان این دو شیشه می باشد تشکیل شده است.
در صورتی که عایق حرارتی مناسبی می خواهید هر چه شیشه دارای ضخامت کمتری باشد و اسپیسر بیشتر باشد مناسب تر است و هر چه ضخامت شیشه بیشتر شود و اسپیسر کمتر، عایق حرارتی ضعیف تری خواهیم داشت مثل شیشه ۴+۱۰+۴ که عایق حرارتی قوی و ۶+۶+۶ عایق ضعیف تر حرارتی می باشد. ولی این به آن معنا نیست که شیشه ۶+۶+۶ عایق حرارتی نباشد بلکه نسبت به شیشه ۴+۱۰+۴ درصدی ضعیف تر میباشد. همچنین میتوان با انتخاب نوع شیشه عایق حرارتی را خیلی بیشتر از اینها تقویت کرد، بعنوان مثال اگر در ساختار شیشه دوجداره یکی از تک جداره ها از شیشه لوئی یل سان انرژی استفاده شود کل ساختار شیشه دوجداره عملکرد بسیار قوی از نظر عایق حرارتی پیدا خواهد کرد. ( مراجعه گردد به مقاله شیشه های لوئی و سان انرژی)
شیشه دوجداره۳
شیشه دوجداره ۱
عایق صوت
عایق صوت
۲- عایق صوتی شیشه دوجداره:

در صورتی که میخواهید عایق صدای بسیار قوی داشته باشید باید ضخامت شیشه ها افزایش یابد تا صوت که یک نوع موج می باشد با برخورد به شیشه های ضخیم بیشتر شکست شود و عایق صوتی مناسبی را برای شما فراهم نماید. بهترین عملکرد شیشه دوجداره از جهت عایق صوتی زمانی است که یکی از جداره های شیشه، لمینیت با pvb عایق صوت باشد.
شیشه دوجداره رن
شیشه دوجداره رن
شیشه دوجداره رنگی

۳ – میزان عبور نور خورشید و رنگ شیشه

فاکتور دوم در انتخاب شیشه مناسب ، رنگ و نوع ظاهر شیشه میباشد.
این فاکتور بسته به سلیقه شما و معماری و طراحی ساختما شما متغیر می باشد.
برای هماهنگی با نوع معماری ساختمان میتوان از انواع شیشه های رنگی موجود در بازار استفاده کرد.
اگر عبور نور برایتان بسیار مهم می باشد از شیشه های clear یا شفاف و یا همان شیشه های ساده استفاده کنید.
اگر می خواهید در روز داخل ساختمان دید نداشته باشد از شیشه های رفلکس استفاده نمایید.
در شیشه های رفلکس در روز از بیرون، داخل ساختمان به هیچ وجه قابل رویت نبوده و در شب کاملا برعکس میشود.
نوع دیگر شیشه های رفلکس سوپرسیلور (فقط رنگ نقره ای) میباشد که ویژگی منحصر به فرد آن برای فضاهای کم نور می باشد که ۱۰۰% نور خورشید را به فضای داخل هدایت میکند و از نرسیدن نور خورشید به داخل منزل جلوگیری به عمل می آورد.

منبع: http://www.faradwin.com/%d8%b4%d9%8a%d8%b4%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88-%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc/



:: برچسب‌ها: پنجره دو جداره upvc, شیشه دو جداره, پنجره یو پی وی سی, شیشه پنجره ی upvc, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

امروزه با بالا رفتن هزینه های انرژی در ساختمان بحث استقبال از فناوریهای نوین در ساختمان مورد توجه بیشتری قرار گرفته است تا بتواند بخش عمده ای از مصرف انرژی را در ساختمان کاهش داده و در نتیجه هزینه های مالی را کاهش دهند.

پنجره با داشتن سهم مهمی در اتلاف انرژی در ساختمان و  واحد مسکونی نقش عمده ای را در این زمینه ایفا  می کند ،در کشور ما به علت وجود پنجره های قدیمی از جمله آهنی، چوبی و آلومنیومی ، اتلاف انرژی بسیاری را شاهد هستیم  و  ورودی بسیار مناسبی برای صداهای مزاحم در واحد ساختمانی می باشند و حتی به علت آب بند و هوابند نبودن این پنجره های قدیمی هزینه های جانبی از جمله نظافت را به مالکین و خانواده ها تحمیل می کنند.

از این رو  بحث تعویض پنجره های قدیمی با پنجره  upvc بسیار اهمیت پیدا می کند، بحثی که خود نیاز به به توضیح مفصل درباره چگونگی انجام این کار را دارد.

متاسفانه  عمدتا در بحث ساختمانهای نوساز به علت در خواست سازندگان ، پائین آوردن هزینه ها ی مالی مقوله اول است و در نتیجه آن استفاده ازمتریال اکونومی و سطح پائین و ارزان  قیمت ( اعم از پروفیل پنجره upvc ،یراق  و شیشه دوجداره دستی ) شیوع پیدا می کند که عمدتا به علت عدم علم و آگاهی مردم و خریداران به این مسله توجهی نمی شود و تنها این کلمه از جانب سازندگان مطرح می شود که در ساختمانی که ساخته اند پنجره دوجداره با شیشه  دوجداره استفاده شده است و این جمله حسن ختامی است در مبحث اتلاف انرژی در ساختمان !!!!!!!!

اما  کم کم با گذشت زمان پنجره های نصب شده مشکلات خود را نشان داده و دچار استهلاک فراوان می شوند که در آن میتوان به افت و حتی تغییر رنگ پنجره دوجداره upvc، بخار وعدم عایق بودن شیشه دوجداره، شکسته شدن لولاها و  قطعات یراق و رگلاژ نبودن پنجره ها و عدم امکان رگلاژ مجدد پنجره  upvc اشاره کرد و در نهایت مالکان به این نتیجه می رسند که پنجره فعلی اصلا نمی تواند مباحث پیشگیری از اتلاف انرژی ، کاهش صداهای مزاحم و حذف گرد وغبار را آنطور که باید و شاید انجام دهد.

متاسفانه باز به همان علت عدم آگاهی مردم از پنجره دوجداره upvc استاندارد مجددا در بحث تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc از همین گونه پنجره با متریال بی کیفیت استفاده می شود و در آینده باز همان مشکلاتی که در بالا ایراد شد در این واحدهای مسکونی به وجود می آید.

درست مطلب این است که اگر  مالک واحد مسکونی که در آن زندگی می کنید هستید بهتر است با کمی تحقیق و حتی هزینه بیشتر در تعویض پنجرهای قدیمی منزل خود از پنجره دوجداره upvc  استفاده کنید تا یک عمر برای شما ماندگار باشد و بتوانید از مزایای آن به طور دائم استفاده کنید.

مطمئن باشید پنجره دوجداره upvc استاندارد با متریال استاندارد  در طول زمان کلیه هزینه های خود را در غالب پایین آوردن هزینه های انرژی و نظافت جبران خواهد کرد ولی در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc با متریال سطح پائین  شما دچار مشکلاتی که در قبل ایراد شده است می شوید  و چه بسا مجبور به پرداخت هزینه مجدد جهت اصلاح مشکلات پنجره دوجداره upvc  تعویض شده می شوید.

در این مقاله قصد داریم شما را با مباحث ، استانداردها و چگونگی بهتر انجام دادن تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc  آشنا کنیم تا بتوانید بهترین اتخاب را در انجام این کار داشته باشید.

واقعیت قضیه اینجاست که عمده هنر یک شرکت تولید کننده پنجره های upvc در بحث تعویض پنجره های قدیمی معلوم می شود به طوری که :

۱-اندازه گیری بسیار دقیق لازم است چون  عموما به علت گذشت زمان و فشار وارده مصالح ساختمان بر روی پنجره قدیمی ممکن است دارای ابعاد مختلفی در چند نقطه در ارتفاع و عرض پنجره شاهد باشیم.

اگر به این مسئله درست دقت نشود ممکن است بعد از جداسازی پنجره قدیمی پنجره دوجداره upvc تولید شده بزرگ و یا حتی کوچک باشد که در اینجا محل نصب پنجره جدید مدتی بدون پنجره خواهد بود تا پنجره با اندازه درست تولید شده و به محل نصب برسد و این در حالی است که منزل مسکونی در حال سکونت است و یا ممکن است آن تولید کننده محترم اشتباهات مربوط به اندازه گیری خود را بر گردن وضعبت موجود انداخته و با چسب و فوم و انواع روش ها اقدام به رفع ایراد خود نماید ، در اینصورت شما هرگز پنجره عایق و استانداردی نخواهید داشت.

همچنین لازم به ذکر است حتی اشتباهات کوچک در اندازه گیری که به چشم نمی آید می تواند در آینده مشکلاتی ایجاد کند زیرا پنجره دوجداره UPVC به علت ماهیت پولیمری خود در بحث اندازه گیری دارای قواعد و قانونهای خاص خود می باشد. می توان این نتیجه را گرفت که در بحث تعویض پنجره های قدیمی مهمترین عامل نحوه اندازه گیری می باشد حتی مهمتر از تولید.

۲- اجرا کردن طرح پنجره دوجداره upvc  با همان طرح پنجره قدیمی چه از نظر ظاهر، رنگ و شکل کلی تا در ساختمان تضادی در نما  پیدا نشود که این مسئله نیاز به تخصص و هنر طراحی و امکانات تولید استاندارد دارد.

۳- یکی از مهمترین مسائل انتخاب پروفیل مناسب جهت اجرای بحث تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc  است چرا که می بایست با کارشناسی مشخص گردد که از چه پروفیلی استفاده شود تا زائده های پنجره قدیمی کاملا پوشانده شود و در نهایت شما از پنجره قدیمی هیچ زائده ای را نبینید.

لازم به ذکر است که عمدتا دیده می شود در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc از همان پروفیلهایی که در ساختمانهای نوساز استفاده می شود  بهره گرفته می شود و در نهایت شما با یک پنجره دوجداره upvc مواجه خواهید بود که در کناره های آن زائده های پنجره قبلی رویت می شود که می تواند بسیار زننده باشد و حتی دیزاین واحد مسکونی شما را خراب کند.

پس اول داشتن تخصص در کارشناسی و اندازه گیری و بعد در اختیار داشتن انواع پروفیلهای استاندارد بسیار حائز اهمیت است زیرا با توجه به تنوع و انواع پروفیل در پنجره های قدیمی اعم از آهن و چوب و آلومینیوم می تواند پروفیل upvc مصرفی در تعویض پنجره قدیمی متغیر  گردد.

۴-پنجره می بایست طوری طراحی گردد که استفاده از آن برای مالک یا ساکنین بسیار آسان باشدبه طوری که بعد از تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc دچار مشکلات کاربری نشود از جمله می بایست کلیه مسائل ایمنی،حفاظتی و نحوه چگونه باز شدن پنجره ها در هر اطاق،آشپزخانه،تراس بررسی و کارشناسی گردد.

قبل از اینکه سراغ مبحث متریال مصرفی در پنجره دوجداره UPVC  برویم بسیار حائز اهمیت است که این مسئله را گوشزد کنیم تا از فرایند تولید تمام صنعتی پنجره در کارخانه تولیدی با ماشین آلات استاندارد و معتبر اطمینان حاصل کنید

پنجره دوجداره UPVC به علت ذات مواد مصرفی خود در تولید دارای استانداردهای بسیار زیادی است از جمله برش استاندارد ، جوش استاندارد ، سوراخکاری استاندارد و تمیزکاری استاندارد و…. و….. های بسیار مهم.

پنجره دوجداره UPVC اگر در ماشین آلات ضعیف تولید شوند ماهیت اصلی خود را از دست می دهند و در مدت زمان این مسله آشکارا تر خواهد شد.

متاسفانه در بازار فعلی پنجره هایی با کیفیت پائین به علت استفاده از ماشین آلات ارزان و غیر استاندارد دیده می شود.

پس حتما از امکانات و شیوه تولید کارخانه مد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

حال به نکاتی درباره متریال استاندارد یک پنجره دوجداره upvc اشاره می کنیم:

۱-حتما در زمان انتخاب پنجره خود از استانداردها معتبر و بیمه پروفیل upvc پنجره خود اطمینان داشته باشید تا در آینده دچار مشکلاتی از جمله افت پنجره، تغییر رنگ نشود و همیشه پنجره شما محفوظ از مشکلات ناشی از بی کیفیتی پروفیل پنجره دوجداره  upvc باشد.

منبع: http://www.faradwin.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%86%d8%ac/



:: برچسب‌ها: تعویض پنجره یو پی وی سی, تعویض پنجره upvc, پنجره قدیمی یو پی وی سی, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

با گذشت سالهای متوالی و استفاده از توری های قدیمی و سنتی و مشکلات مربوط به این نسل توری ها، حال نوبت به آن رسیده است با پیدایش پنجره های upvc توری ها ی مخصوص پنجره های upvc نیز دچار تغییر شده و با پیشرفت تکنولوژی، گوی را از توری های نسل قدیم ربوده و با ظاهری زیبا و کاربری بسیار آسان جایگزین مناسبی برای آنها باشند.

توری پلیسه ای.3

    توری پنجره upvc- توری پلیسه و رولینگ Plisse & Rolling- -توری مخصوص پنجره upvc
  با در نظر گرفتن مشکلات و معایب توری های قدیمی مزایای جدید در توری های پلیسه ای ( توری مخصوص پنجره upvc )به شرح ذیل می باشد:

*    طراحی متفاوت و زیبا نسبت به توری های قدیمی

*      دارای تنوع رنگ

*      قابل نصب بر روی کلیه پنجره های upvc، چوبی، آلومینیومی، آهنی و …

*      قابل شستشو و ضد زنگ

*     قابلیت ساخت در ابعاد مختلف

*     مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

*     جنس توری های استفاده شده از الیاف پارچه ایUV-Fiberglass بوده که دارای قابلیت عدم جذب چربی، گرد و خاک، باکتری و حشرات می باشد.

*      غیرقابل اشتعال

*      امکان دید محیط تا ۹۵%

این توری ها  که مخصوص پنجره upvc  میباشد در سه مدل Plisse  (پلیسه)، Rolling (رولینگ)، Fixed (ثابت) قابل عرضه است.

قیمت توری پنجره upvc با توجه به جنس توری و ضخامت وفریم آلومینیومی، در بازار متفاوت میباشد. نکته اساسی در انتخاب توری پنجره upvc  جنس توری و استحکام چهار چوب آلومینیومی آن میباشد.
پلیسه ای .۲
پلیسه ای .۱
رولینگ.۱
رولینگ .۲
ثابت.۱

شرکت فاراد پنجره در تولیدات خود از مرغوبترین متریال جهت ساخت توریهای پلیسه ای و رولینگ ( توری مخصوص پنجره upvc) استفاده می کند و قادر است کلیه خدمات لازم را به مشتریان ارائه نماید.

منبع: http://www.faradwin.com/%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86%da%af/



:: برچسب‌ها: توری پنجره upvc, توری پنجره یو پی وی سی, قیمت توری یو پی وی سی, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

نماینده ویستابست ،خرید خوب کیفیت خوب-فاراد پنجره

شرکت ویستابست با برگزاری نشست های تخصصی با نمایندگان مطرح خود ،همکاری خود را با ۱۱۹ شرکت تولید کنندهء در و پنجرهء یو پی وی سی قطع کرد.

در راستای اجرای طرح تعدیل نمایندگان بر مبنای تولید و نصب با کیفیت و استاندارد در و پنجره های یو پی وی سی ،۱۱۹ نمایندهء همکار از ۳۴۱ نمایندهء ویستابست نتوانستند استانداردهای فنی و تخصصی شرکت ویستابست را به دست آورند و به همین دلیل این شرکت ها از فهرست نمایندگان ویستابست خارج شدند. این تعدیل نمایندگان ویستابست در راستای تعهد حرفه ای شرکت ویستابست مبنی بر رعایت حداکثر کیفیت و استاندارد در زمینهء تولید و نصب در و پنجرهء یو پی وی سی انجام گرفته است.

باتوجه به رصد و نظارت دائمی فعالیت نمایندگان ویستابست ، توسط شرکت ویستابست در ابعاد مختلف فنی، تولید و نصب، ازاینرو خرید از نمایندگان ویستابست بهترین گزینه برای مصرف کنندگان عزیز می باشد تا با خیالی آسوده پنجرهء دوجدارهء یو پی وی سی خود را انتخاب نمایند. پنجره upvc دوجداره ای که از نظر تولید و نصب کاملا استاندارد باشد و تمام انتظارات مصرف کنندگان را از یک پنجرهء دوجدارهء UPVC کاملا عایق ، برآورده نماید.

برخی استانداردهای ساخت پنجرهء  UPVCمورد تایید ویستابست

۱)   استفاده از گالوانیزهء با ضخامت ۱.۵ میلی متر با ابعاد استاندارد مورد تایید شرکت ویستابست

۲)   عدم استفاده از گالوانیزهء ۲ تکه و جوش خورده

۳)   فاصلهء پیچ های گالوانیزه از ابتدای پروفیل ها حداکثر ۱۵ سانتی متر و فاصلهء پیچ ها با یکدیگر حداکثر ۴۰ سانتی متر در پروفیل های سفید و ۳۰سانتی متر در پروفیل های قهوه ای

۴)   راه آب برای فریم و سش ( sash) به شرح ذیل لازم می باشد:

–     راه آب فریم در هر لنگه از پنجره باید حداقل دارای ۲ شیار تخلیه از داخل و شیار خروجی نیز براساس طول پروفیل

–      شیار تخلیهء آب برای sash ، هم در ضلع پایین و هم در ضلع بالا باید زده شود.

–      در مولین های افقی نیز مشابه فریم عمل شود.

۵)      نوار های آب بندی از جنس EPDM  و نقشه و کیفیت آن مورد تایید ویستابست باشد. بصورت یک تکه و درز آن در بالا قرار گیرد.

image

باتوجه به مطالب یاد شده می توان این نتیجه را گرفت که خرید از نمایندهء ویستابست بهترین گزینه می باشد:خریدی مطمئن و آسوده . نکته دیگری که مشتریان عزیز پس از انتخاب نماینده باید به آن دقت کنند این است که حتما از پروژه های نصب شده توسط آن شرکت دیدن فرمایند و از نوع شیشهء دوجدارهء مصرفی توسط آن شرکت اطمینان خاطر پیدا کنند، ازین جهت که شیشه دوجداره مصرفی باید به صورت کاملا استاندارد و همراه با تزریق گاز آرگون تولید شده باشد، چون ۸۰% یک پنجره را شیشه دوجدارهء آن تشکیل می دهد، بنابراین نقش بسیار مهمی را در عایق صوت و حرارتی ایفا می نماید.

به طور خلاصه می توان به این نکات اشاره نمود که جهت خرید یک پنجرهء دوجدارهء استاندارد باید :

    پروفیل استاندارد باشد( پروفیل ویستابست)
    تولید استاندارد باشد
    یراق آلات استاندارد باشد (پیشنهاد شرکت فاراد پنجره یراق آلات RoTo  آلمان باشد)
    شیشه دوجداره استاندارد و صنعتی
    نصب کاملا استاندارد به همراه پیچ بولدکس ، فوم پلی ارتان و چسب سیلیکون

شرکت فاراد پنجره از نمایندگان ویستابست این افتخار را دارد که با تکیه بر ۲ اصل کیفیت و خدمات پس از فروش، توانسته است هم در بخش نوسازی و هم در بخش تعویض پنجره، مشتریان بسیاری را جذب خود نماید.شما می توانید با مراجعه به بخش پروژه های انجام شده و بخش مشتریان، از پروژه های نمونه انجام شده این شرکت بازدید نمایید.

منبع: http://www.faradwin.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%88%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%d8%8c%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d9%81/



:: برچسب‌ها: خرید پنجره یو پی وی سی, خرید پنجره upvc, کیفیت پنجره یو پی وی سی, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1397 | نظرات ()