نوشته شده توسط : شبنم احمدی

نصب پنجره دو جداره یو پی وی سی

درب و پنجره upvc با آمدن خود تغییراتی اساسی در زمینه تولید درب و پنجره ایجاد کرد. البته در تولید این پنجره ها باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرد و اصول فنی مورد نظر را رعایت کرد تا بتوان محصولی با کیفیت تولید کرد.

شرکت ما این اطمینان را به شما می دهد که در تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی از مواد اولیه مرغوب و اصول استاندار استفاده کرده و در این زمینه خدماتی عالی را به شما ارائه خواهد داد.

 

البته باید توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین مراحلی که در تولیدو نصب پنجره دوجداره upvc وجود دارد نصب پنجره یو پی وی سی است.

نصاب پنجره دو جداره میبایست با بالاترین دقت، پنجره ها را در محل از پیش تعیین شده و آماده سازی شده، نصب نماید. مشتریان بایستی در انتخاب تیم تولید و نصب درب و پنجره دقت نمایند. سهل انگاری

 

در نصب و تولید، خطرات بالایی داشته است که در مواردی بدلیل نصب ضعیف، پنجره از محل خود جدا و سقوط کرده و در نهایت موجب آسیب شده است.

 

 

 

در پروسه نصب پنجره دو جداره upvc ، استفاده از سیلیکون یو پی وی سی فقط برای درزهایی است که پس از فیکس شدن قاب های پنجره در محل همچنان باقی مانده است که در حد ۲ یا نهایتا ۳ میلیمتر آن هم بصورت ممتد نباشد، تعبیه شده است. در ابعاد گیری اولیه پنجره دو جداره، بایستی از کل قاب در حدود ۲ یا ۳ میلیمتر کمتر محاسبه گردد تا قابها را بتوان در محل جای داد و اختلافات حاصل از ناشاقولی دیوار و چهارچوب است که بایستی با پی وی سی پر شود و حال آنکه برخی از نصاب ها چسب یو پی وی سی را متریال نگه دارنده قاب بشمار می آورند.

 

بهتر است بدانید که تقریبا نصف کیفیت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به نصب آن بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می شود نصب آن را به متخصصین سپرده و خیال خود را از این بابت راحت کنید.

 

شاید بتوان گفت بیش از ۵۰ % کیفیت پنجره دو جداره upvc در نصب تامین می گردد، لذا داشتن تیم متخصص و متعهد در نصب این محصول، بسیار حیاتی است .

در بسیاری از موارد، پنجره دو جداره در محل هایی استفاده می شود که در این محل ها، ساکن هستند و یا فعالیت حرفه ای جاریست که در این موارد اهمیت برچیدن بی خطر و بدون ایجاد کمترین گرد و غبار

 

اهمیت مضاعف پیدا میکند. چرا که یکی از قابلیت های تبلیغی پنجره دو جداره upvc این است که مشتری بتواند بدون اینکه محل را تخلیه و ترک کند، پنجره های قدیمی خود را تعویض نماید.

 

شما می توانید با تماس با سیجاندژ بهترین خدمات را در تولید و نصب درب و پنجره یو پی وی سی از ما انتظار داشته باشید.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.



:: برچسب‌ها: upvc , پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , چند نکته مهم در نصب پنجره upvc , سیجاندژ , نصب پنجره upvc , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب های کشویی upvc
می دانید که دکوراسیون و ظاهر هر خانه برای صاحب آن اهمیت بسیاری دارد. همه ی افراد خواهان داشتن خانه ای مدرن و شیک هستند و سعی بر آن دارند که بتوانند خانه ای زیبا طراحی و آماده کنند. پس وقت آن است که شما هم به فکر تعویض پنجره های قدیمی خود کنید.
در این مقاله ما سعی بر آن داریم که نکاتی را به شما ارائه کنیم که به کمک آن بتوانید به چگونگی افزایش فضا با استفاده از درب های کشویی پی ببرید.
درب های کشویی upvc جدیدترین محصولات درب و پنجره دوجداره است که کارآیی و فواید بسیاری دارد. با استفاده از این درب ها می توان فضای وسیع تری را ایجاد کرد.
 
تعریف درب کشویی
درب کشویی دربی است که با کشیدن آن در راستای افقی می توان به صورت موازی با یک دیوار آن را باز کرد. درب های کشویی به راحتی توانسته اند جایگزین درب های سنتی لولایی شوند و امروزه در خانه ها، هتل ها و دفاتر قابل استفاده هستند.
می دانید که استفاده از درب های سنتی لولایی فضای زیادی را به صورت غیر قابل استفاده اشغال می کند و خانه ظاهی شلوغ و شلخته به خود خواهد گرفت. اما با استفاده از درب های کشویی یو پی وی سی فضای کمتری اشغال می شود و خانه های کوچ بسیار بزرگ تر به نظر می رسند.
 
 
 
دسترسی به راهروهای تنگ و محدود
با نصب درب های کشویی یو پی وی سی خواهید دید که دسترسی به راهروهای تنگ و محدود برای شما میسر خواهد شد و بدون هیچ مانعی می توان راحت به تمام اتاق ها دسترسی داشت. همچنین باعث می شود که از برخوردهای احتمالی در راهروهای باریک جلوگیری شود. همین ویژگی ها سبب شده انتخاب این درب برای راهروهای تنگ و باریک به امری حیاتی تبدیل شود.
همچنین می توانید درب های کمد لباس یا حمام را به راحتی باز کنید زیرا فضای بیشتر در اختیار دارید. و فضای شما مسدود نشده است.
در واقع از درب های کشویی جهت بهبود ظاهر و استفاده بهینه از فضاهای مرده استفاده می شود.
 
استفاده از درب های کشویی برای درب بالکن
یکی دیگر از کاربردهای درب های کشویی استفاده از آنها برای درب بالکن است. زیرا با استفاده از آنها فضایی اشغال نخواهد شد و به علاوه فضای بزرگتری در بالکن خواهید داشت. برای زیباسازی بیشتر نیز می توان از گل و گیاه در بالکن استفاده کرد تا زیبایی بالک شما افزایش یابد.
 
یکی دیگر از مزایای استفاده از درب های کشویی upvc جلوگیری از ورود سر و صدا است که با اینکار محیطی آرامش بخش تر خواهید داشت.
با نصب این درب ها همچنین می توان از ورود سرما و گرما به داخل خانه جلوگیری کرد که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.
 
در واقع درب های کشویی دوجداره upvc انتخاب مناسبی برای اغلب فضاهایی است که نیاز به بزرگ تر شدن دارند.
 
شرکت سیجاندژ قادر به تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی است. همچنین خدمات نصب پنجره upvc توسط متخصصین ما به بهترین نحو انجام خواهد شد. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و از محصولات با کیفیت ما بهره مند شوید.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, درب های کشویی upvc, فضایی بیشتر با درب های کشویی up, مزایای پنجره upvc, مزایای درب های کشویی upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
یراق آلات پنجره upvc فولکس واگنی
پنجره upvc در مدل های مختلف تولید می شود وهر فرد با توجه به نیاز خود می تواند پنجره مورد نظر خود را انتخاب کند. در این مقاله قصد داریم یراق آلات پنجره فولکس واگنی upvc را بررسی کنیم.
پنجره فولکس واگنی در واقع جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی است. این پنجره های مزایای ویژه ای دارند. این پنجره ها ی دوجداره upvc همچنین در برابر صدا و گرد و غبار عایق هستند و در صرفه جویی انرژی نقش مهمی دارند.
یراق آلات بکاربرده شده در این پنجره ها از انواع دیگر درب و پنجره گران تر می باشند.
 
مهمترین خصوصیات پنجره فولکس واگنی
در پنجره های فولکس واگنی سیستم بازشوی پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. پنجره upvc فولکس واگنی تا زاویه 45 درجه باز می شوند و در هنگام باز شدن فضا را اشغال نمی کنند.
 
 
انواع پنجره فولکس واگنی
• اتومات
• نیمه اتومات
• معمولی
 
استفاده از این نوع پنجره ها بیشتر در مواردی مناسب است که در ساخت پنجره ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آن بزرگتر از حد معمول باشد.
بازویی و چرخ ها دو جزء از قطعات موجود در یراق آلات پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی هستند که طراحی آنها مهمترین نقش را در دوام و روانی مکانیزم بازشو دارند.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است. شما می توانید با توجه به نیاز خود پنجره مورد نظرتان را انتخاب کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: بررسی یراق آلات پنجره های فولکس, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, یراق آلات پنجره upvc فولکس واگن, یراق آلات پنجره فولکس واگنی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

کاهش مصرف انرژی با درب و پنجره upvc

توجه داشته باشید که با خرید و نصب درب و پنجره upvc می تواند به راحتی در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. شاید برخی از افراد از این موضوع مطلع نباشند که استفاده از درب و پنجره های قدیمی باعث هدر رفتن انرژی خواهد شد.
می توان گفت بهترین راه حل برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی منزل نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی است .
در این مقاله در این باره بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

مزایای نصب درب و پنجره دوجداره upvc

جالب است بدانید که بارز ترین مزیتی که استفاده از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دارد جلوگیری از هدر رفتن گرمای خانه شماست. همچنین این پنجره ها از ورود گرما و سرما به درون خانه نیز جلوگیری می کند. با اینکار علاوه بر صرفه جویی در انرژی خواهید دید که هزینه های شما نیز کاهش خواهد یافت و مزیت اقتصادی نیز به دنیال خواهد داشت.

روند ذخیره انرژی در پنجره upvc

پنجره های قدیمی یک لایه شیشه دارند، در حالی که پنجره های دوجداره upvc دارای دو لایه شیشه هستند که بین آنها فاصله ای وجود داشته و در بین این فاصله یک لایه هوا یا گاز آرگون قرار می گیرد که اینکار باعث می شود عایق بندی آن افزایش یابد.

 

نحوه ساخت پنجره یو پی وی سی

به قاب صلب درب و پنجره یو پی وی سی یک روکش از جنس پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک اضافه می کنند. سپس پوشش upvc را بر روی فریم درب و پنجره نصب می کنند و با اینکار آنرا ضد آب می کنند و امنیت آن را نیز افزایش می دهند. روکش های استفاده شده سفید هستند . البته امکان تغییر رنگ آنها وجود دارد و همین امر سبب شده که در انتخاب مشتری محدودیتی به وجود نیاید. به دلیل عدم نیاز به رنگ آمیزی درب و پنجره یو پی وی سی ، نگهداری از پنجره upvc کاری آسان است.

البته ماندگاری و دوام این پنجره های زبانزد عام و خاص است اما برای اطمینان بیشتر بهتر است که از شرکت هایی که محصولی با کیفیت تولید می کنند خریداری کنید.
ما این تضمین را به شما میدهیم که شما با خرید و نصب این پنجره های سالیان سال از آن استفاده خواهید کرد و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

استفاده از درب و پنجره های upvc در اکثر خانه ها

از درب و پنجره های upvc می توان در مکان های مختلف استفاده کرد اما توجه به این نکته واجب است که برای نصب در و پنجره upvc در برخی از خانه ها که در مکان خاصی هستند و یا کاربری ویژه ای دارند احتمال نیاز به مجوز وجود دارد.

برای افزایش میزان صرفه جویی با پنجره های upvc همچنین می توان از پرده های سنگین و یا کرکره ای استفاده کرد که باعث می شود از هدر رفتن انرژی از ورود حشرات و سرو صدا نیز جلوگیری خواهد کرد.

شرکت سیجاندژ آماده ارائه انواع درب و پنجره یو پی وی سی با تنوع رنگی و طرحی مختلف است. می توانید با تماس با ما سفارش خود را ثبت نمایید.
منتظر نظرات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%d8%b5%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%ac%d9%88/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, کاهش مصرف انرژی با درب و پنجره u ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

ماندگاری پنجره upvc

درب و پنجره upvc در مقایسه با پنجره های آلومینیومی مزایای ویژه ای دارد و برتر است. این پنجره ها تفاوت های بسیاری با هم دارند که ماندگاری یکی از مسائل مهمی است که قابل توجه قرار گرفته است.
در این مطلب ماندگاری و دوام پنجره ها را با هم مقایسه خواهیم کرد.
پنجره های آلومینیومی دچار خوردگی و پوسیدگی می شوند. رنگ آنها به مرور تغییر خواهد کرد. همچنین در شرایط آب هوایی نامناسب امکان شکستگی فرم وجود دارد.
این پنجره ها در مقابل آلودگی های طبیعی هوا، گاز و … مقاومت بسیار کمی دارند.

اما پنجره upvc دچار پوسیدگی نخواهد شد و مقاومت آن نسبت به پنجره های آلومینیومی بسیار بالا است.
در واقع ماندگاری و دوام این پنجره ها نسبت به پنجره های آلومینیومی بسیار بیشتر است.


نقاط قوت پنجره های یو پی وی سی

در اینجا برخی از نقاط قوتاین پنجره ها را برای شما نام خواهیم برد.

• تمیز کردن آسان
• آب بندی و هوابندی مطلوب
• ماندگاری بالا
• عایق در برابر صدا و گرما و سرما
• تنوع در حالات بازشو
• ساخت در ابعاد مختلف

در کل پنجره های دوجداره upvc چندین سال است که جای پنجره های آلومینیومی را گرفته اند و اغلب افراد از این پنجره ها به جای پنجره های قدیمی استفاده می کنند.
بسیاری از افراد نیز پنجره های قدیمی خود را با پنجره های یو پی وی سی تعویض می کنند و با اینکار امنیت و آرامش و زیبایی را به خانه خود خواهند آورد.

شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است. شما می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و پنجره مورد نظر خود را سفارش دهید.منتظر نظرات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, ماندگاری پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

مزایای پنجره upvc کلنگی

پنجره upvc نوعی از پنجره دوجداره است که ویژگی های بارزی دارد و به سرعت جایگزین پنجره های قدیمی شده است.
با نصب پنجره دوجداره upvc می توان به راحتی زیبایی خانه خود را تامین کرد. همچنین امنیت این پنجره های خیلی بیشتر از پنجره های قدیمی است و مزایای بسیار دیگری نیز دارد.
پنجره upvc انواع مختلفی دارد و انواع سلیقه ها را پوشش می دهد. هر فرد می تواند با تماس با سیجاندژ و با در نظر گیری نیاز و سلیقه خود پنجره مورد نظر خود را انتخاب کند و سفارش دهد.

در این مقاله پنجره upvc کلنگی را به شما معرفی خواهیم کرد و توضیحی مختصر جهت آشنایی به شما خواهیم داد.
سیستم بازشوی این پنجره ها به صورت یگ جت بازشو حول محور زیرین تعبیه شده که بصورت استاندارد قابلیت تغییر حالت دارد .
پنجره upvc کلنگی مزایای ویژه ای دارد که ما در اینجا برخی از این مزایا را برای شما نام خواهیم برد.


• قابلیت نصب دو نوع یراق آلات
• مورد استفاده در راه پله و نور گیر و حمام و سرویس های بهداشتی
• تعویض و نصب سریع
• قابلیت تغییرجهت (سش) باز شو

بعد از خرید پنجره upvc باید توجه داشته باشید که نصب توسط متخصصین انجام شود زیرا در صورت عدم رعایت این موضوع ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود آید.
به همین منظور پیشنهاد می شود بعد از خرید پنجره upvc نصب آن را به متخصص بسپارید.

سیجاندژ می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc-%d9%83%d9%84%d9%86%da%af%db%8c/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره upvc کلنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc لولایی

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که مقاومت بالایی دارد و مزایای ویژه ی آن باعث ایجاد جایگاهی مناسب در بین افراد شده است. پنجره دوجداره انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.
در این مطلب قصد داریم پنجره دوجداره لولایی را برای شما توضیح دهیم.

پنجره upvc لولایی در دو جهت چپ و راست می تواند حرکت کند. پنجره لولایی دو حالته می تواند با زاوایه ۲۰ درجه از بالا باز شود و فضایی را اشغال نخواهد کرد و هوا به راحتی تبادل خواهد شد.
این پنجره یو پی وی سی مزایای بسیاری دارد. کاربرد آسان و همچنین ماندگاری و طول عمر این پنجره ها از ویژگی های بسیار مهمی است که این پنجره ها دارند.


به علاوه پنجره های دوجداره لولایی عایق صورت و انرژی هستند و به کمک این پنجره ها می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
پنجره upvc لولایی را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف تولید کرد و مشتری با توجه به سلیقه خود می تواند پنجره مورد نظر خود راسفارش دهد.

اگر در تولید این پنجره ها دقت لازم بکار برده شود و با کیفیت بالا ساخته شود بی شک از نظر آب بندی و هوابندی یکی از پنجره های بسیار مناسب است.
برای اینکه پنجره به خوبی عایق باشد باید برای نصب لولا ها بر روی پنجره از شابلون مخصوص یراق مربوطه استفاده شود که لولا دقیقا در محل خود نصب شود.
پنجره یو پی وی سی لولایی نوعی پنجره دوجداره پر طرفدار است که اغلب افراد این پنجره را استفاده کرده اند و از کارکرد آن راضی هستند.

شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%84%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, پنجره دوجداره لولایی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

درب و پنجره یو پی وی سی

امروزه از upvc در بسیاری موارد مانند ساخت درب و پنجره و خطوط لوله استفاده بسیاری می شود. Upvc مخفف کلمه پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک است که کاربردهای مفیدی دارد.
موادی مانند چوپ به راحتی با تغییرات آب و هوایی تاثیر می پذیرند و دچار تغییرات می شوند. در حالی که upvc موارد استفاده ی بسیاری دارد. پنجره های یو پی وی سی مزایای بسیاری دارند که اگر بخواهیم به یکی از مزایای ویژه ی آن اشاره کنیم می توانیم بگوییم این پنجره ها بدون هیچ نگهدارنده ای می توانند ماندگاری ودوام بالایی داشته باشند و دچار تغییر نشوند.
بهتر است بگوییم که برای پیشرفت خانه خود و ایجاد تغییرات اساسی در آن می توانید نصب درب و پنجره upvc را انتخاب کنید و با این کار امنیت و آرامش را در منزل خود برقرار کنید.

فواید استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی

در اینجا ما برخی از مزایای بارز درب و پنجره upvcرا به شما ارائه خواهیم داد که به کمک آن می توانید به راحتی تصمیم خود را در انتخاب پنجره مناسب بگیرید.
یکی از مزایای بارز این درب و پنجره ها عایق بندی آنها در برابر سرما، گرما و صوت است که علاوه بر کاهش مصرف انرژی،آرامش را در خانه های شما برقرار می کند. همچنین این پنجره ها در مقابل رطوبت و باران و تغییرات آب و هوایی دچار تغییرات نمی شوند.

مقاومت و استحکام این پنجره ها در مقابل پنجره های قدیمی مقدار قابل توجهی است و همین امر سبب شه ماندگاری و دوام این در و پنجره ها افزایش یابد.
نگهداری از این پنجره های کاری آسان است و به راحتی و با آگاهی اندکی در این باره می توان به راحتی این در و پنجره ها را تمیز کرد.

 

همچنین تعمیر و تنظیم این پنجره ها کار دشواری نیست و به راحتی توسط متخصصین امکان پذیر است.
فقط نکته ی قابل توجهی که باید بدانید اینکه نصب این پنجره ها را به متخصصین سپرده تا بتوانید بهترین کیفیت و کارآیی را مشاهده نمایید. زیرا اگر اینکار توسط متخصص انجام نشود کیفیت محصول را به قدر چشمگیری کاهش خواهد داد.

به دلیل استفاده از یک لایه قوی فولا گالوانیز این پنجره ها مقاومت بالایی دارند و به راحتی شکسته نخواهند شد و ضد سرقت هستند. قفل های بکار برده شده در این در و پنجره ها بسیار مطمئن بوده و مانند پنجره های قدیمی به راحتی باز نمی شوند.به همین دلیل امنیت خانه و خانواده شما تامین است.

یکی دیگر از مزایای ویژه ی این درب و پنجره ها مقاومت آنها در برابر آتش است زیرا در آنها از ترکیبات ضد آتش استفاده شده است.
مقاومت درب و پنجره های یو پی وی سی در برابر پوسیدگی و خوردگی از مزایای دیگر آنهاست که عمر مفید آنها را افزایش داده است.
مزیت مهم دیگری که قابل ذکر است اطمینان دادن شرکت سیجاندژ از کیفیت و قیمت درب و پنجره یو پی وی سی تولید شده در سیجاندژ است که باعث شده مشتریان ما رضایت کامل از محصولات ما داشته باشند.

شرکت سیجاندژ بهترین محصولات و خدمات را در زمینه تولید و نصب درب و پنجره upvc به شما ارائه خواهد داد.
همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%b3%db%8c/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, درب و پنجره یو پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره یو پی وی سی

پنجره upvc پنجره دوجداره پر طرفداری است که ویژگی ها وخصوصیات ویژه آن باعث شده مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد. اما شاید برای شما نیز سوال باشد که چرا پنجره یو پی وی سی تا این حد محبوبیت پیدا کرده است و دلیل این محبوبیت چیست؟
ما در این مقاله بیشتر در این خصوص به شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید به خوبی این موضوع را درک کنید.

برای این کار بهتر است که شما را با مزایای پنجره upvc آشنا کنیم .

• استحکام درب و پنجره یو پی وی سی
در صورتی که پنجره upvc استاندارد ساخته شود و کیفیت آن بالا باشد بی شک استحکام و دوام بسیار بالایی خواهد داشت و طول عمر آن بسیار بالا خواهد رفت.
• ثبات رنگ پنجره upvc
رنگ پنجره دوجداره upvc در واقع سفید است و اگر از مواد استاندارد در ساخت آن استفاده شده باشد هیچ گونه تغییر رنگی مشاهده نخواهد شد.
• عایق بودن پنجره upvc
عایق بودن پنجره های یو پی وی سی در برابر گرما ، سرما ، صوت و گرد و غبار از ویژگی های بارز این پنجره ها به حساب می آید. پنجره اگر استاندارد باشد صد در صد عایق خواهد بود.
• تنوع بالا در بازشوی های پنجره
در جهت بازشوهای این پنجره ها تنوع بسیار بالایی وجود دارد و برای سلیقه ها و کاربردهای مختلف می توان از این پنجره استفاده کرد.

 

از دیگر مزایای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی

  • متناسب با شرایط آب و هوایی
  • سبکی وزن
  • ضد سرقت بودن
  • مقاوم در برابر آتش
  • قیمت مناسب

با توجه به مزایایی که در بالا نام برده شده خواهید دید که درب و پنجره upvc می تواند بسیاری از نیازهای افراد را پاسخگو باشد و در همه شرایط می توان از این پنجر ه ها استفاده کرد.

شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را تولید خواهد کرد. شما می توانید جهت سفارش با ما تماس بگیرید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, چرا پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

 

پنجره upvc انواع مختلفی دارد و هر فردی با توجه به سلیقه و نیازهای خود می تواند بهترین گزینه را انتخاب کند. در این مقاله در رابطه با پنجره دوجداره upvc یک طرف بازشو با شما صحبت خواهیم کرد.

سیستم بازشوی این پنجره به صورت یک طرفه است به این معنی که این نوع پنجره بر روی یک محور به صورت افقی باز می شود.

مزایای پنجره upvc یک طرف بازشو

این نوع از پنجره های دوجداره upvc دارای ویژگی های زیر می باشد:
• پایین بودن قیمت نسبت به بقیه بازشو ها
• تغییر جهت (سش) یا بازشو از راست به چپ و یا از چپ به راست با کمترین زمان و قیمت و همچنین اجرا در محل
• تعویض راحت لولا ها و یراق آلات درصورت نیاز

 

پنجره های دوجداره UPVC یک طرفه ریلی ، سهولت بیشتری در باز و بسته کردن دارند. همچنین فضای کمتری را بعد از باز شدن پنجره اشغال می کنند و می تواند به عنوان راه حلی برای فضاهای محدود در نظر گرفته شود.
پنجره های دوجداره یک طرفه UPVC م یتوانند در ابعاد گوناگون اجرا شوند، سهولت باز شدن از خواص اصلی پنجره های یک طرفه یو پی وی سی UPVC است. ساخت این نوع پنجره ها در ابعاد بزرگتر مشکلی را از بابت باز شدن آن ایجاد نمی کند.

سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را تولید و عرضه می کند. شما می توانید با تماس با ما بهترین نوع پنجره upvc را سفارش دهید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc-%db%8c%da%a9-%d8%b7%d8%b1%d9%81-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b4%d9%88/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره دوجداره UPVC یک طرف بازشو ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()