نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب های دوطرفه UPVC
درب و پنجره upvc بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته و بسیاری از افراد این نوع درب و پنجره را انتخاب می کنند و تولید کنندگان  درب و پنجره های دو جداره نیز تمام تلاش خود را برای بهبود خواهند کرد.
درب های دوطرفه upvc نیز امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
شاید برای شما نیز سوال باشد که دلایل انتخاب درب های درب های دوطرفه upvc چیست؟
 
درب های دوطرفه UPVC یا درب های کشویی یک جایگزین شیک و در عین حال کاربردی برای درب های کشویی یا تاشوی چوبی یا آلومنیومی هستند. کاربری آسان و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری، درب های دوطرفه و کشویی UPVC مقدار زیادی نور و یکپارچگی را در فضای شما ایجاد می کنند.
 
 
چند دلیل برای انتخاب درب های دوطرفه UPVC
مدرن از نظر طراحی، با خطوط تمیز و باریک که اجازه می دهد زمانی که درب بسته است، از بیشترین میزان شیشه استفاده کنید.
عمر طولانی با مقاومت مناسب در شرایط مختلف آب و هوایی در تمام طول سال و تست شده به لحاظ نفوذ هوا و نفوذ آب همراه با مقاومت در برابر باد.
گزینه های متنوع به لحاظ مقایسه قیمت در دسترس هستند.
تست شده برای مطابقت با آخرین استانداردها در مورد امنیت.
دسته “D” با یک پیچ و مهره سطح امنیت متوسط را ارائه می دهد.
نگرانی های ایمنی به خوبی با سیلندر الماس ۳ ستاره ای که می تواند در درب نصب شود، به طور کامل برطرف می شوند.
موجود در طیف وسیعی از اندازه ها که بیشترین الزامات خانگی را برآورده می کنند. می توانید از گزینه های کشویی به صورت بالا پایین و یا چپ راست را بر اساس نیاز خود استفاده کنید.
پرده های یکپارچه در طیف وسیعی از رنگ ها، یک جلوه هوشمند و مدرن برای در و پنجره upvc را ارائه می دهند. این پرده ها را می توان با استفاده از دستگیره چرخشی، پیچ و مهره یا یک سیستم سیم کشی کنترل کرد.
اگر شما نیز قصد انتخاب این درب ها را دارید می توانید با سیجاندژ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.
 
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, درب کشویی upvc, درب های دو طرفه UPVC, دلایل انتخاب درب های دو طرفه UP, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

درب و پنجره upvc

درب و پنجره یو پی وی سی باید با مواد اولیه مناسب و همچنین با رعایت اصول استاندارد تهیه شود تا بتوان کیفیت بالا را شاهد بود. برای خرید درب و پنجره یو پی وی سی بهتر است ابتدا در این باره اطلاعاتی کسب نمایید تا خریدی آگاهانه داشته باشید.

 

در این مقاله ما اطلاعاتی مفید در این باره را به شما ارائه خواهیم داد. شاید شما نیز سوالاتی در این باره داشته باشید که با خواندن این مطلب به طور کامل به جواب سوالات خود خواهید رسید.

 

درب و پنجره upvc در برابر آلودگی محیطی و صوتی بسیار کارا بوده و در صورت تولید و نصب صحیح می‌تواند تا ۸۰% از آلودگی صوتی و محیطی بکاهد.

 

به چه دلیل در برخی مواقع، نصب این محصول کارایی نداشته و بی تأثیر است ؟

باید در نظر داشت که اگر می‌خواهیم متریالی مانند هوا و صوت را مهار نماییم، بایستی مظروف و مانع آن را طوری بکار گیریم تا حداقل منفظ و بالاترین کیپینگ را ایجاد نماییم. مانند ظرف آبی که بدیهی است که اگر می‌خواهیم آب را مهار نماییم، باید ظرف آب ما، عاری از هرگونه نشتی باشد. این نکته در بکارگیری درب و پنجره های upvc نیز صادق است و ما بایستی در انتخاب این محصول از نظر کیفیت تولید و همچنین تیم نصاب دقت به خرج داده و از شرکت‌های کار بلد و متخصص استفاده نماییم. در این صورت است که شاهد کارایی و تأثیر حیرت انگیز آن خواهیم بود.

 

 

 

استفاده از پروفیل و متریال اورجینال و اصلی

متأسفانه امروزه در بازار، پروفیل‌های تقلبی فاقد استانداردهای لازم و تولید های زیرزمینی بسیار است (هم در برندهای خارجی و هم در برندهای داخلی) . پروفیل‌های تقلبی معضل عظیمی را به وجود آورده است. البته شناسایی این پروفیل‌ها برای تولید کنندگان  و پنجره دوجداره upvc کار دشواری نیست. لذا کارخانه ها بایستی با دقت در خرید پروفیل‌ها از منابع اصلی و مطمئن این خدمات را به مشتریان تضمین کرده و همواره از متریال اورجینال و اصلی استفاده نمایند.

 

پروفیل یو پی وی سی قسمت اعظم از متریال پنجره دو جداره upvc را تشکیل داده و چنانچه از نوع نامرغوب آن استفاده شود، محصول نهایی دچار مشکلات دائم از قبیل تغییر رنگ پروفیل، تغییر فرم و یا شکستگی می‌گردد و تعویض و یا ترمیم آن امکان پذیر و مقرون به صرفه نمی‌باشد. بنابراین در انتخاب پروفیل یو پی وی سی بایستی دقت لازم را به خرج دهیم تا بتوانیم از تمامی قابلیت و محسنات پنجره دوجداره برای مدت زمان نامحدود استفاده نماییم .

 

همچنین باید ر نصب پنجره یو پیوی سی استانداردها رعایت شود به همین منظور توصیه می شود که از تیم متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

 

شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را برای شما تولید و نصب خواهد کرد و خدماتی عالی با کیفیتی بالا به شما ارائه خواهد داد.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.



:: برچسب‌ها: upvc, اطلاعات مهم درباره درب و پنجره, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, درب و پنجره upvc, درب و پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc یکی از پر مزایا ترین پنجره های قابل استفاده در ساختمان ها است که با کمی تحقیق در این باره شما نیز به این نتیجه می رسید که استفاده از پنجره های دوجداره بهترین کار است.

در این مقاله قصد داریم در خصوص یراق آلات پنجره upvc با شما صحبت کنیم.

یراق آلات

به مجموعه قفل و لولا و دستگیره و اسپانولیت و سایر قطعات فلزی نصب شده بر روی پنجره گفته می‌شود . با توجه به نوع یراق‌آلاتی که در درب و پنجره‌های UPVC بکار می‌رود انواع مختلف بازشو قابل ساخت می‌باشد که انواع متداول‌تر آن به شرح ذیل است:

  • تک حالته (Turn)
  • کلنگی (Tilt): کور شدن نقطه دید از روبرو از مزایای این سیستم است. انواع اسپانولیت در این یراق پیشنهاد می‌شود.
  • دو حالته (Tilt &Turn): ویژگی این سیستم، باز شدن پنجره بر روی دو محور بصورت عمودی و افقی است. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار و کاهش آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی‌بل با شیشه دوجداره استاندارد و ۷۰ دسی‌بل با شیشه ۳ جداره استاندارد می‌باشد. استفاده از حالت دوم بازشو برای عدم درگیری با پرده‌ها و در عین حال گردش هوا و ثابت ماندن در حالت باز و حتی در هنگام وزش باد و طوفان از مزایای این سیستم است.
  • کشویی (Sliding): پنجره کشویی مزیت بزرگی دارد که در هنگام باز شدن، فضای داخلی را اشغال نمی‌کند و جلوی پرده نصب شده را نمی‌گیرد به همین دلیل در برخی از قسمت‌های ساختمان استفاده می‌شود ولی به دلیل وجود فاصله‌ای که برای قرار دادن ریل‌ها و حرکت لنگه بر روی فریم در میان لنگه بازشو و فریم وجود دارد (گرچه با مویی‌ها و لاستیک‌های خاص پر می‌شود) بهره‌وری کمتر در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی، گرد و خاک و سر و صدا نسبت به انواع دیگر بازشوها دارد. پروفیل‌های کشویی از پروفیل‌های معمولی ضخیم‌تر و سنگین‌تر می‌باشد و گرانتر هستند.
  • فولکس واگنی (Tilt & Sliding): این پنجره جایگزینی است برای پنجره کشویی، یراق‌آلات آن از قیمت بالایی برخوردار بوده و پروفیل آن از نوع پروفیل UPVC است.
  • تاشو: به صورت آکاردئونی جمع شده و در یک کنار قرار می‌گیرد. در پنجره‌ها و درب‌های با عرض بیش از سه متر یا در پارتیشن‌هایی که یک فضا را بطور موقت از فضای دیگر جدا می‌کند و لزوماً باید در برخی مواقع به طور کلی جمع شوند کاربرد دارند. پروفیل و یراق آن متفاوت و از انواع دیگر پنجره‌ها گرانتر است.
  • دولنگه بازشوی مولیون متحرک (French): دو لنگه درب یا پنجره به همراه ستون وسط باز می‌شوند. در هنگام باز بودن دو لنگه هیچ پروفیل یا ستونی وسط نیست.

اسپانولیت قسمتی از یراق است که به صورت سرتاسری در کنار لنگه بازشوی درب یا پنجره قرار می‌گیرد و هنگام بسته‌شدن درب یا پنجره، زبانه‌های آن با فریم درگیر شده و لنگه را به سمت داخل می‌کشد و لنگه درب را کیپ کرده و مانع نفوذ هوا می‌شود. اسپانولیت‌های آلمانی امنیت و قیمت بسیار بالاتری نسبت به اسپانولیت‌های ترک دارند.

اگر قصد دارید در خصوص پنجره های دوجداره اطلاعات خود را افزایش دهید می توانید مقاله پنجره upvc را مطالعه نمایید.

همچنین می توانید با سیجاندژ تماس گرفته و در این باره با مشاورین ما مشورت نمایید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%82-%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/

 



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, یراق آلات پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
تمیز کردن درب و پنجره upvc
پنجره upvc کاربردهای بسیاری دارد و امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از ویژگی های درب و پنجره های upvc که باعث تمایز آنها از دیگر درب و پنجره ها شده است شست و شوی آسان آنهاست.
در اینجا نکاتی در خصوص شست و شوی درب و پنجره upvc به شما ارائه خواهیم داد.
 
برای شست و شوی درب و پنجره دوجداره تنها کافی ست که آنها را ببندید و با یک شلنگ آنها را بشویید.
برای تست آب بندی و هوابندی و مشخص شدن کیفیت مناسب طراحی ، تولید و نصب نباید یک قطره آب هم از آنها عبور کند.
باید در هنگام نصب دقت شود که داخل پروفیل ها به صورت کاملا مناسب زهکشی شود و چمبرهای داخل آن کاملا به سمت آبچکان ، شیب بندی شده باشد که هیچ آبی داخل پروفیل نماند و نفوذ نکند.
 
 
 
بهترین زمان برای شست و شوی درب و پنجره دوجداره ، در پایان زمستان، قبل از نوروز و در ایام تابستان یا اول پاییز است.
در روزهای داغ آفتابی از تمیز کردن پنجره ها اجتناب کنید. زیرا ماده ی شوینده و آب سریع روی شیشه خشک می شود و ایجاد لکه می کنند در نتیجه تا حد امکان این کار را در روزهای ابری انجام دهید.
 
برای اینکه بعد از شستشو با شوینده هیچ لکه ای باقی نماند و پنجره ها بدرخشند، حتما با یک پارچه ی خشک یا روزنامه آن را خشک کنید.یک سمت پنجره ها را در جهت عمودی خشک نمایید و سمت دیگر آن را در جهت افقی. در این صورت می توانید سمتی را که لک می افتد، تشخیص دهید.
 
با رعایت این نکات می توانید به راحتی درب و پنجره های دوجداره upvc را بشویید و نگهداری از پنجره یو پی وی سی را به بهترین نحو انجام دهید.
 
سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
 
اگر در این خصوص نظری دارید می توانید با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, تمیز کردن درب و پنجره UPVC, سیجاندژ, شست و شوی درب و پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
مقاومت درب و پنجره UPVC در برابر رطوبت
درب و پنجره upvc مزایای ویژه ای دارد که باعث شده محبوبیت این پنجره ها نسبت به پنجره های دیگر بیشتر باشد.
یکی از مزایای بارز درب و پنجره های یو پی وی سی عایق کامل رطوبت بودن آنها است.
 
عواملی زیر باعث شده که از نفوذ آب و غبار معلق هوا به داخل محیط جلوگیری شود:
 
• طراحی بسیاردقیق و مهندسی پروفیل درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی
• یراق آلات
• آب بندیها
• لوازم درزگیرها درکل فریم و درب و پنجره ها
 
 
 
این موضوع در نواحی از کشور که دارای بارش باران زیاد و پیوسته دارد مثل شهر های شمالی بسیار دارای اهمیت ویژه ای است. گر چه برای نفوذ احتمالی آب در بارش های فشاری نیز تمهیداتی اندیشه شده که بطور خودکار آب به خارج درب و پنجره دو جداره upvc هدایت می شود.
 
طی پرسش و پاسخ هایی که یک موسسه تحقیقاتی متریال ساختمانی انجام داده است دغدغه های بشر در محیط زندگی تغییرات زیادی نکرده است که می توان آنها را به نگرانی های اولیه و اجتماعی تقسیم کرد که از جمله نگرانی های اولیه می توان ایمنی از نفوذ آب و رطوبت و بطور کلی جریان هوای آلوده و ذرات معلق در هوا نام برد که استفاده از درب و پنجره دو جداره upvc یکی از مطمئن ترین راه های کنترل هوای داخل محیط کار و زندگی است .
 
در و پنجره upvc ساختار و متریال و فینیشینگ خاصی دارد که می تواند تا حدود تقریبا 100% مانع ورود ذرات معلق گردد.
بنابراین می توان عایق بودن درب و پنجره های upvc را یکی از ویژگی های مهم آن به شمار آورد.
 
سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, عایق کامل رطوبت درب و پنجره upv, مقاومت پنجره UPVC در برابر رطوب, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc در رنگها و اشکال مختلف

تولید پنجره های دوجداره upvc  امروزه با توجه به مزایایی که دارد در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در زندگی ها تاثیرات مثبتی دارد.

جالب است بدانید که این پنجره ها را می توان در انواع طرح و رنگ تولید کرد.در این مقاله ما در این باره به شما توضیحاتی خواهیم داد تا با آگاهی کامل بتوانید پنجره مناسب منزل خود را سفارش دهید.

 

پنجره یو پی وی سی در اشکال هندسی

اگر شما نیز تمایل دارید که درب و پنجره منزل شما با نما و دکور شما هماهنگ باشد می توانید درب و پنجره منزل خود را در اشکال هندسی مختلف سفارش دهید.

بسته به سبک ساختمان و سلیقه شخصی، شما می توانید در و پنجره منزل شخصی خود را از بین اشکال هندسی متفاوت انتخاب کنید. شرکت سیجاندژ رنج وسیعی از اشکال هندسی را به شما پیشنهاد می دهد که شما می توانید با استفاده از انها در و پنجره منزل خود را با هر سبک معماری همسان سازید.

 

برای تولید این نوع پنجره دو جداره، ابتدا پروفیل UPVC بوسیله دستگاه های بخصوص و با استفاده از حرارت به میزانی که از قبل مشخص شده خم می خورد، سپس با بقیه قطعات پنجره دوجداره مونتاژ می شود. پنجره دو جداره زاویه دار را با استفاده از برش صحیح و دقیق میتوان بنا به درخواست و نیاز مشتری تولید کرد.

 

آیا پنجره upvc در رنگها و اشکال مختلف ساخته میشوند ؟

 

پنجره یو پی وی سی رنگی

با استفاده از این قابلیت شما می توانید به راحتی رنگ مورد علاقه ی خود را با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزلتان انتخاب کرده و سفارش دهید و بدین ترتیب پنجره دوجداره رنگی را در منزل خود استفاده کنید.

شرکت سیجاندژ مفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.

 

پروفیل های روکش شده (لمینت) یو پی وی سی

پروفیل های لمینت مخصوص درب و پنجره یو پی وی سی برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند

 

پنجره دوجداره رنگی

این نوع پروفیل ها با استفاده از رنگ مخصوص پروفیل upvc به صورت پاششی با ابزار مخصوص بر روی پروفیلها پاشیده میشود.

 

مزایای این نوع درب و پنجره یو پی وی سی رنگی

• ضد خش بودن

• نظافت آسان

• تنوع رنگ بالا

 

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و درب و پنجره مورد علاقه ی خود را از سیجاندژ تحویل بگیرید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc در رنگها و اشکال مخت, پنجره upvc رنگی, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

استحکام درب و پنجره یو پی وی سی

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که در واقع جدید ترین و کامل ترین پنجره دوجداره به شمار می رود. پنجره upvc امروزه در انواع طرح ها و مدل ها تولید می شود و مورد استفاده قرار می گیرد و همین امر باعث شده که این پنجره ها با ظاهر جذاب و زیبا بتوانند برای انواع محیط ها مناسب باشند.

اگر پنجره یو پی وی سی را اصولی و با مواد با کیفیت بسازند می تواند بسیاری از نیازهای افراد را برطرف سازد و امنیت و آرامش را برای افراد محیا سازد. همچنین پنجره های دوجداره upvc در صرفه جویی انرژی نقش مهمی دارند.

پنجره های دوجداره upvc به راحتی جایگزین پنجره های قدیمی شده اند.
در واقع می توان گفت استحکام پنجره های دوجداره بسیار بالا است و ضریب امنیتی بسیار بالایی دارند.
پروفیل یو پی وی سی ساختار شبکیه دارد که این امر باعث شدخ ضریب مقاومتی ضربه ای آن چند برابر شود.

همچنین سیستم بازشو این پنجره دارای زبانه های قفلی در سه طرف است.این بدین معنی است که این بازشوها در پنجره ها از سه طرف پنجره در قاب قفل می شوند. همین امر سبب شده تا سارقین نتوانند آنها را پیداکرده و باز کنند.
به طور کل می توان گفت پنجره های upvc مقاومت بسیار بالایی دارند و برای مکان های مختلف مناسب می باشند.

البته برای انتخاب پنجره یو پی وی سی مناسب می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و توضیحات لازم را از آنها دریافت کنید و بدین ترتیب بهترین نوع پنجره را انتخاب کنید.
شرکت سیجاندژ بهترین نوع درب و پنجره upvc را تولید می کند و در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ad%da%a9%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, استحکام درب ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
استفاده از پنجره UPVC چه فوایدی دارد؟
پنجره upvc که جایگاه خود را در دنیای امروز بالا برده است مزایای بسیار ویژه ای دارد که باعث شده استفاده از این پنجره ها روز به روز افزایش یابد.
در این مقاله ما قصد داریم برخی از مزایای استفاده از پنجره upvc را برای شما نام ببریم تا بطور کامل در این باره اطلاعات لازم بدست آورید.
 
• مانعی بزرگ در برابر آلودگی محیطی
درب و پنجره دوجداره upvc به علت ساختار متمرکز و بسیار دقیق آن، بعد از نصب و رگلاژ کامل توسط افراد متخصص، دیگر اجازه نمی دهد آلودگیهای محیطی گوناگون وارد ساختمان شود.
 
• مانعی بسیار پرقدرت در برابر آلودگی های صوتی
درب و پنجره upvc به علت چند محفظه بودن و داشتن شیشه های دوجداره که میان آنها با گاز آرگون پرشده، آلودگی صوتی را تا 45 دسیبل کاهش می دهد.
 
 
 
• محافظ ورود گرد و غبارها
در صورتی که درب و پنجره upvc کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین افراد متخصص نصب و رگلاژ آن را انجام دهند به خوبی از ورود گرد و غبار محافظت خواهد کرد.
 
• مقاوم و ایمن
درب و پنجره upvc در کنار ظرافت بالای خود، مصالحی بسیار مقاوم و ایمن نیز محسوب می شوند. این محصول در برابر شکستگی و تغییر شکل بسیار مقاوم بوده و قفل های ایمنی بسیار پرقدرت و چند جانبه همانند قفل گاو صندوق دارد که امنیت منزل و محل کار را تضمین می کند.
 
• سبک
شاید فکر کنید محصولی با چنین خواصی بسیار سنگین و حجیم است؛ اما وزن این محصول بسیار سبک بوده و این امر نکته ای بسیار مثبت در صنایع نوین ساختمان محسوب می شود.
 
• با صرفه و اقتصادی
اگر محصولی غیر از درب و پنجره upvc را با این همه مزیت بخواهید، مطمئن باشید، هزینه سنگینی را باید پرداخت کنید. اما این در و پنجر ه ها قیمت بسیار مناسبی دارند.
 
نظرات خود را در سیجاندژ با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای استفاده از پنجره upvc, مزایای استفاده از پنجره یو پی و, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
توری های upvc
امروزه اغلب افراد از پنجره upvc استفاده می کنند و از مزایای ویژه ی آن بهره مند می شود. اما بعد از خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به نکاتی توجه نمود. یکی از نکاتی که باید دقت شود استفاده از توری پنجره upvc است.
 
معمولا افراد در طول روز پنجره ها را باز می کنند که تهویه طبیعی برقرار شود. اما مشکلاتی از قبیل ورود حشرات، مگس و ... وجود دارد که برای حل این مشکل می توان از توری پنجره upvc استفاده کرد.
این توری ها مزایای بارزی دارند که برخی از این مزایا را برای شما نام خواهیم برد.
 
 
 
مزایای توری پنجره upvc
• توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
• قابل شستشو
• توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
• ضد زنگ
• ضد اشتعال
• ثبات بالا
• توانایی نصب آسان
• پایدار در برابر شرایط آب و هوایی
• پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش
• دور کننده گردوغبار و عایق ورود گردوغبار از بیرون به داخل
 
مراقبت توری های upvc
هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان،توری را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.
 
شرکت سیجاندژ انواع توری پنجره UPVC را عرضه می نمایند.
 
همین حالا سفارش دهید.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: بهترین طرح های پنجره upvc, بهترین طرح های پنجره upvc در سی, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, طرح های پنجره upvc, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
طرح های پنجره upvc
درب و پنجره upvc در طرح ها و مدل های مختلف توسط شرکت سیجاندژ طراحی و تولید می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود انواع آن را انتخاب کرده و سفارش دهید.
استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی می تواند بسیاری از مشکلات منزل شما را رفع کند. این پنجره ها دارای مزایای بسیاری هستند که روز به روز محبوبیت آنها بیشتر می شود و باعث تعویض پنجره ها قدیمی خانه شما می شود
 
 
 
برخی از مزایای درب و پنجره یو پی وی سی عبارتند از:
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش (UV) و حذف اثرات مخرب آن
• جلوگیری از ورود آلودگی هوا
• کاهش تابش سرد
• کاهش هزینه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در ساختمان
• کاهش آلودگی محیط زندگی و هزینه های مربوطه
• انتقال ، تعویض و نصب آسان و سریع
• مقاوم در برابر باد، باران و طوفانهای شدید
• تقویت مضاعف با استفاده از پروفیل گالوانیزه در داخل پروفیل uPVC
• حفاظت از محیط زیست از طریق بازیافت و استفاده در صنایع دیگر
• عدم نیاز به سرویسهای مکرر (تعویض، رنگ آمیزی و...) و نظافت آسان
 
در اینجا انواع طرح های پنجره یو پی وی سی را برای شما آورده ایم:
 
پنجره upvc هندسی و خم
شرکت سیجاندژ قادر به تولید درب و پنجره دوجداره غیر از حالت مستطیل نیز هست. برای تولید پنجره های خم ابتدا پروفیل upvc را به کمک دستگاه های مخصوص و با استفاده از حرارت بهمیزان مشخص خم میکنند. سپس بابقیه قطعات پنجره مونتاژ خواهد شد.
 
پنجره دوجداره زاویه دار نیز با برش های صحیح و دقیق می تواند به راحتی تولید شود.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است که بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه خواهد داد. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود نوع درب و پنجره دلخواه خود را انتخاب نمایید.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: بهترین طرح های پنجره upvc, بهترین طرح های پنجره upvc در سی, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, طرح های پنجره upvc, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1397 | نظرات ()