نوشته شده توسط : شبنم احمدی

اقدامات لازم قبل از نصب درب و پنجره دوجداره

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که در اغلب ساختمان ها از این پنجره ها استفاده می شود. با خرید و نصب پنجره دوجداره upvc به راحتی می توان در انرژی و بحث اقتصادی صرفه جویی کرد.
اما نکته ای که قابل توجه است نصب پنجره upvc است. قبل از نصب پنجره دوجداره باید اقداماتی انجام گیرد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.
آنچه که به عنوان پیشنیاز جهت نصب درب و پنجره دوجداره نیاز است ، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل ۳۰ × ۶۰ میلیمتر که به صورت تراز و بدون خمیدگی و پیچیدگی در محل نصب پنجره ها نصب می شود و یا سطح سنگ تراز که پنجره ها بر روی آن قرار می گیرد .

البته شایان ذکر است که نصب قوطی آهنی مهمتر است و نصب پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید مدنظر داشته باشیم که پیچ نصب حداقل ۲ سانتی متر در فریم آهنی فرو رود.
در برخی موارد با پر کردن فریم انتظار با سیمان از فرو رفتن پیچ در فریم جلوگیری می شود و باعث می شود که پنجره اتصال محکم و درست نداشته باشد. اینکار زمان نصب را طولانی می کند و همچنین هزینه نصب را افزایش می دهد. برای پر کردن داخل فریم انتظار نیاز است که از فوم های مخصوص نصب استفاده شود.

البته در نصب درب و پنجره دوجداره و فریم های توکار، لازم نیست که حتما فریم را پر کنید . در فریم های روکار همچون فریم های فرانسوی یا فریم هایی که در طبقه های اول ساختمان به منظور نصب حفاظ روکار نصب شده اند.
برای جلوگیری از انتقال دما و صدا پر کردن فریم با فوم تاحدودی می تواند مفید باشد، البته باید در نظر داشت که این فوم ها قابلیت اشتعال داشته و درمکانهایی که احتمال آتش گرفتن دارد نباید استفاده شوند.

بعد از نصب پنجره upvc نیز باید در نگهداری از پنجره upvc دقت لازم را داشت تا بتوان بهترین کارکرد را مشاهده کرد و عمر و ماندگاری پنجره افزایش یابد.

می توانید با سیجاندژ تماس بگیرید و با مشورت با مشاوران ما بهترین پنجره upvc را انتخاب کنید و سفارش دهید.



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, اقدامات پیش از نصب ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
هوابندی درب و پنجره یو پی وی سی
پنجره upvc دارای مزایا و ویژگی های بسیاری است که این خصوصیات باعث شده این نوع پنجره دوجداره بسیار مورد توجه قرار گیرد و کاربردهای بسیاری پیدا کند.
یکی از مواردی که در این خصوص قابل بحث است هوابندی درب و پنجره upvc است که در این مقاله در این خصوص به شما توضیحاتی خواهیم داد.
 
هوایی که از بیرون ساختمان از طریق دستگاه های تهویه مطبوع و یا از طریق نفوذ از میان شکاف پنجره وارد می شود اهمیت بسیاری دارد. از این رو تولیدکنندگان پنجره upvc تمام تلاش خود را برای محیط خانه شما میکنند.
 
 
 
بهتر است بدانید که هوای لازم برای تهویه مطبوع و مناسب ساختمان هایی که از سیستم تهویه استفاده نمی کنند از بین درب و پنجره ها وارد می شود. این در صورتی است که در ساختمان هایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده می کنند هوای تازه کنترل شده به کمک فن از طریق مجراهای تعبیه شده وارد ساختمان خواهد شد.
 
طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده در ساختمان هایی که درب و پنجره های آنها هوابندی نشده اند حدودا 45 درصد از جذب گرما را در تابستان دارند و در زمستان نیز تقریبا 60 درصد از افت گرما را موجب می شوند.
 
این بدین معنی است که هوابندی درب و پنجره تاثیر بسیاری در مصرف انرژی و هزینه ها دارد و باید در ساختمان هایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده می کنند باید کنترل نشت انجام شود.
 
جالب است بدانید که یکی از مهم ترین پارامترهایی که در انتخاب درب و پنجره مناسب مورد توجه قرار می گیرد میزان نفوذپذیری هوا در آن است.
 
انواع درب و پنجره upvc در شرکت سیجاندژ تولید می شود. شما می توانید اگر نظر یا پیشنهادی در این خصوص دارید با ما در میان بگذارید.

 



:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, هوابندی پنجره upvc, هوابندی درب و پنجره upvc, هوابندی درب و پنجره یو پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب سرویسی UPVC
درب و پنجره upvc در انواع مختلف و رنگ های متنوع تولید می شود و نیاز همگان را تامین خواهد کرد.
درب سرویسی upvc نوعی از درب و پنجره دوجداره upvc است که یراق آلاتی مشابه پنجره یو پی وی سی دارد و تنها تفاوت آن این است که دستگیره های سوئیچی و سرویسی دارد که بتوان آنها را از یک سمت قفل کرد.
 
این درب ها را می توان با هر کدام از یراق آلات بالکنی، سرویسی و سوئیچی ساخت.
باید توجه شود در ساخت این درب های دوجداره حتما باید از پروفیل UPVC مختص درب ها استفاده کرد تا مقاوت لازم یک درب دوجداره را داشته باشد .
 
 
مزایای درب سرویسی upvc
درب سرویسی upvc مزایای بسیاری دارد که در اینجا برخی از مزایای بارز آن را به شما ارائه خواهیم داد.
• امکان ساخت درب های سرویسی دوجداره با متریال های UPVC
• امکان استفاده از شیشه های دوجداره و یا سه جداره در درب سرویسی
• امنیت فوق العاده بالا به دلیل استفاده از پروفیل های مخصوص درب و یراق آلات مناسب
• امکان انتخاب طرح ها و رنگ های مختلف جهت هماهنگی با طراحی خانه و یا محل کار
 
سیجاندژ انواع درب و پنجره دوجداره upvc را تولید و عرضه می کند. شما می تواند با تماس با مشاوران ما در این خصوص اطلاعات لازم را بدست آورید و بهترین نوع درب و پنجره را انتخاب کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, درب سرویسی UPVC, درب سرویسی دوجداره UPVC, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

درب سوئیچی یو پی وی سی

درب سوئیچی دوجداره از انواع درب های upvc است که کاربردهای بسیاری دارد. این درب ها مزایای بسیاری دارد و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.پس به شما پیشنهاد میکنیم  به فکر تعویض در و پنجره قدیمی خود بیفتیدو با خواندن این مقاله شما را راهنمایی میکنیم.  

این درب ها از انواع درب های upvc ورودی است. سیستم بازشوی این درب ها افقی و حول محور کناری است.

این درب ها را می توان بر روی ورودی آپارتمان ها، اتاق خواب، بالکن و لابی نصب نمود.

 

همچنین قابلیت نصب پنل بر روی بازشوها به جای شیشه جهت حفظ و ایمنی فضای داخلی را دارند.

قابلیت نصب دو نوع سیستم یراق و همچنین قابلیت نصب کتیبه در بالای قاب (فریم) و پایین و بالای بازشو طبق سلیقه مشتری نیز از مزایای این درب ها است.

 

 

 

با نصب این درب ها امنیت فضای داخلی افزایش یافته و آرامش برقرار می شود.

البته توجه داشته باشید که برای نصب درب و پنجره یو پی وی سی نیاز است که این کار را به نیروهای متخصص سپرد زیرا اگر نصب درب و پنجره UPVC به افراد غیر حرفه ای سپرده شود بی شک کارآیی و کیفیت آن کاهش می یابد.

 

تیم ما بهترین خدمات نصب درب و پنجره یو پی وی سی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

سیجاندژ تولید کننده  پنجره upvc در انواع مختلف با طرح ها و رنگهای متفاوت است.

 

شما می توانید به راحتی با تماس با ما درب و پنجره مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

همچنین می توانید نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, درب سوئیچی دوجداره UPVC, درب سوئیچی یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

اطلاعات فنی یراق درب بالکنی و سرویس upvc

در پنجره upvc از انواع یراق آلات با توجه به نیاز مشتری استفاده می شود. اما بهتر است شما قبل از خرید از انواع یراق آلات اطلاعات لازم را بدست آورید تا بتوانید با آگاهی کامل در این خصوص بهترین محصول را انتخاب کنید.

در این مقاله در رابطه با یراق درب بالکنی پنجره upvc با شما صحبت کنیم.

پروفیل upvc مورد استفاده در این نوع درب دو جداره به صورت پهن تر از لنگه پنجره دوجداره می باشد که به آن ساش درب ویا لنگه درب گفته می شود،دلیل پهن تر بودن این پروفیل این است که بتوتند شیشه بزرگتری در خود نگه داشته و می توان یراق آلات قفل دار و سویچی  درب را داخل آن جا داد.

با توجه به سلیقه مشتری می توان داخل درب را کامل شیشه دوجداره گذاشته و یا قسمتی از درب را شیشه دوجداره و قسمت دیگر را پنل از جنس upvc  قرار داد. درب سرویسی یو پی وی سی که از اسمش پیداست در دستشویی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد که در این نوع درب یراق آلات سرویسی و (ساش)تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه یا پنل تهیه می شود.

درب بالکنی و سرویسی upvc در ابعاد مختلف

این نوع درب در ابعاد مختلف امکان تولید داشته وبا توجه به نیاز فردی میتوان از ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرد تفاوت عمده درب های تولید شده با پروفیل پنجره upvc و دربهای تولید شده با پروفیل درب upvc در بکارگیری نوع پروفیل آن می باشد.

در دربهای ساخته شده با پروفیل پنجره نمی توان یراق آلات درب را نصب کرد در صورتیکه درب های تولیدی با پروفیل درب را میتوان به یراق آلات مخصوص درب مجهز نمود.

 

درب بالکنی و درب سرویسی upvc

در بکارگیری درب ها در سرویس طبیعتا می خواهیم از پانلهای یو پی وی سی استفاده کنیم تا حریم سرویس حفظ گردد این کار به دو گونه امکانپذیر است اول اینکه ما کتیبه ای را از کف با ارتفاع ۳۰ ال ۵۰ سانتیمتر پانل کرده و ما بقی دارای شیشه های سمبلاست باشد و دوم اینکه کل درب با استفاده از پانل یو پی وی سی پوشیده گردد.

بهتر است بدانید که در حالت دوم ما دارای دربی با مقاومت بالاتری خواهیم بود که بیشتر در مراکز عمومی استفاده میگردد.

منبع:http://sijandezh.com/%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%82-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d9%84%da%a9%d9%86%db%8c-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/

 



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, سرویس upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
نصب درب و پنجره upvc
استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی امروزه یکی از اقداماتی است که اغلب افراد برای تکمیل و زیبایی منازل خود انجام می دهند. می دانید که امنیت ، آرامش و زیبایی از مواردی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. شما نیز بی شک این موارد را در خانه خود لازم می دانید و خواهان برقراری آنها هستید.
بهتر است بدانید که با نصب درب و پنجره upvc به راحتی می توان این موارد را در خانه خود برقرار کرد. البته نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مزایای بیشتری دارد که در این مقاله ما بیشتر در این باره به شما توضیح خواهیم داد و شما می توانید با آگاهی در این باره تصمیم بهتری در این باره بگیرید و درب و پنجره ای مناسب برای منزل خود انتخاب کنید.
 
این درب و پنجره ها از مواد قوی ساخته شده است که ترکیب آنها دوام و ماندگاری بالایی دارد.
درب و پنجره دوجداره upvc در برابر انواع شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و خرابی نخواهد شد.
همچنین با استفاده از این پنجره ها می توانید از بابت ورود حشرات به داخل خانه خود خیالتان را آسوده کنید.
 
 
 
عایق بندی
عایق بندی این درب و پنجره ها برای همگان کاملا واضح است. این پنجره ها در مقابل گرما و سرما مقاوم بوده و در فصل گرما اجازه نمی دهد هوای گرم به داخل خانه وارد شود. در زمستان نیز اجازه ورود هوای سرد به داخل ساختمان را نخواهد داد.
همچنین در مقابل آلودگی صوتی نیز عایق بوده و اجازه ورود صدا به داخل را نخواهد داد. به همین منظور می توان گفت با نصب درب و پنجره یو پی وی سی به طور کامل در امنیت و آرامش خواهید بود.
همچنین تعمیر و نگهداری این پنجره ها بسیار آسان است و به راحتی با یک پارچه می توان آن را تمیز کرد. برای تعمیر نیز اگر به یک متخصص سپرده شود در مدت زمانی کوتاه و بدون دردسر انجام خواهد شد.
 
تنوع رنگی
تنوع رنگی که پنجره های upvc دارند کار شما را بسیار راحت کرده است. شما می توانید با هر سلیقه ای که هستید رنگ پنجره مورد نظرتان را انتخاب کنید و در مدت زمانی کوتاه تحویل بگیرید.
همچنین این درب و پنجره ها در طرح های متفاوت برای شما طراحی و تولید خواهد شد. شما طرح مرود نظرتان را سفارش دهید و با کیفیتی مناسب از سیجاندژ تحویل بگیرید.
 
ضد سرقت
این پنجره ها در واقع امنیت و ایمنی بالایی دارند و همین امر سبب شده به آنها پنجره upvc ضد سرقت بگویند. شما نیز با نصب درب و پنجره یو پی وی سی خواهید دید که امنیت در خانه شما برقرار است. زیرا استفاده از پروفیل گالوانیزه کار سارقین را دشوار کرده است.
 
دوستدار محیط زیست
این درب و پنجره ها به راحتی بازیافت خواهند شد. در واقع به آنها دوستدار محیط زیست می گویند.
شرکت سیجاندژ انواع خدمات را در زمینه تولید و نصب پنجره upvc به شما ارائه خواهد داد.
 
می توانید به راحتی با تماس با ما سفارش خود را ثبت نمایید . تیم ما در کمترین زمان و با قیمتی مناسب بهترین محصول را با کیفیتی بالا به شما تحویل خواهد داد.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, مزایای نصب درب و پنجره upvc, مزایای نصب درب و پنجره یو پی وی, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب و پنجره upvc
پنجره upvc از انواع درب و پنجره های دوجداره است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. درب و پنجره های دوجداره کاربردهای بسیاری دارد.
در این مقاله قصد داریم در رابطه با دلایل استفاده از درب و پنجره upvc با شما صحبت کنیم.
 
یک نکته مهم به هنگام استفاده از upvc در ساخت درب ها و پنجره ها این است که باید آنها در اطراف یک هسته ساخته شده از فولاد گالوانیزه مورد استفاده قرار گیرند، فولاد گالوانیزه upvc را بسیار قوی تر و محکم تر می کند.
 
upvc به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا بر خلاف سایر مواد مانند چوب به راحتی تحت تاثیر تغییرات اقلیمی قرار نمی گیرد و بهترین ویژگی آن این است که بدون نیاز به هیچ گونه نگهداری می تواند برای مدتی طولانی کارآیی داشته باشد.
اگر می خواهید خانه خود را پیشرفته کنید و قابلیت های آن را افزایش دهید از درب و پنجره‌ یو پی وی سی استفاده کنید.
 
 
 
مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره  upvc
یکی از مزایای بارز درب و پنجره های upvc مقاومت بالای این درب و پنجره ها نسبت به پنجره های قدیمی است.
در اینجا برخی از مزایای دیگر این درب و پنجره ها را به شما توضیح خواهیم داد.
این درب ها و پنجره ها تحت تاثیر تغییرات اقلیمی قرار نمی گیرند. آنها در آب و هوای مرطوب تغییر حالت نمی دهند، آنها سخت و مقاوم در برابر آب و هوا هستند.
در شرایط آب و هوایی نامطلوب، آنها می توانند شکل و حالت اولیه خود را حفظ کنند و دوام بالایی داشته باشد.
 
آنها تنها به مقدار اندکی نگهداری نیاز دارند.
آنها در برابر سر و صدا عایق های خوبی هستند. آلودگی های صوتی در خیابان ناشی از وسایل نقلیه مختلف، صدای بوق خودروها و غیره تاثیری بر آرامش شما در خانه تان نخواهد داشت و می توانید در محیطی آرام و دلپذیر زندگی کنید.
 
تعمیر، تنظیم و نگهداری آنها بسیار ساده است و بنابر این به صرف انرژی کمتری نیاز دارند. آنها عایق های بهتری هستند و دارای خواص بهتر عایق کاری نسبت به همتایان چوبی خود هستند. آنها همچنین دوستدار محیط زیست می باشند.
 
بیشتر درب ها و پنجره‌ های upvc دارای قفل های مطمئن هستند، به این معنی که آنها نمی توانند توسط یک مزاحم یا دزد، مشابه درب های چوبی سنتی با اعمال فشار و زور باز شوند. درواقع به آنها پنجره UPVC ضد سرقت می گویند.
آنها در برابر پوسیدگی مقاومت می کنند و همچنین در برابر خوردگی مقاوم هستند و عمر مفید درب و پنجره upvc بیش از درب ها و پنجره های ساخته شده از چوب است.
 
نظرات خود را در سیجاندژ با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, دلایل استفاده از درب و پنجره up, دلایل استفاده از درب و پنجره یو, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvcv ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پنجره upvc
درب و پنجره UPVC از انواع درب و پنجره دوجداره پر طرفدار است زیرا این نوع درب و پنجره در واقع کاملترین و جدید ترین پنجره دوجداره است و با توجه به خصوصیات ویژه ی آن در بین افراد محبوبیت بسیاری دارد.
در این مقاله استانداردهای پنجره یو پی وی سی را برای شما توضیح خواهیم داد تا شما بیشتر با آن آشنا شوید و پنجره ای مناسب برای منزل خود انتخاب کنید.
استانداردهایی برای ساخت درب و پنجره یو پی وی سی وجود دارد که باید رعایت شود تا درب و پنجره کیفیت بالایی داشته باشد. مانند:
 
 پروفیل
 یراق آلات پنجره دو جداره
 شیشه دو جداره
 کیفیت ساخت
 نصب یا تعویض پنجره دو جداره
 
 
 
• پروفیل پنجره یو پی وی سی
 
از لحاظ کیفی و همچنین از لحاظ قیمت، مهترین نقش در ساخت یک پنجره یو پی وی سی را پروفیل ایفا میکند.
هر چقدر یک پروفیل با کیفیت و مرغوب باشد مشکلات آتی پنجره دو جداره هم کمتر میشود.
شاید یک پنجره با پروفیل نامرغوب یا مرغوب از لحاظ شکل ظاهری برای مصرف کننده عام قابل تشخیص نباشد، اما مشکلاتی که در آینده گریبان گیر مصرف کنندگان می شود، حتی باعث بیزاری آنان از پنجره یو پی وی سی میشود.
 
• یراق آلات پنجره یو پی وی سی
 
یراق آلات پر مصرف در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی شامل تک حالته، دو حالته، کشویی و فولکس واگنی می باشد.
اگر یراقی می خواهید که هم از لحاظ کیفی، قیمت و همچنین کارایی در بالاترین سطح باشد، ما یراق دو حالته را به شما پیشنهاد میکنیم.
در حال حاضر استفاده از یراق پنجره دو جداره تک حالته، در دنیا دیگر مرسوم نمی باشد و بیشتر از یراق دو حالته استفاده می کنند.
 
• شیشه دو جداره پنجره یو پی وی سی
 
با توجه به اینکه شیشه دو جداره یک عامل مهم در عایق بندی صدا می باشد بنابراین استاندارد بودن شیشه دو جداره از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.
 
• نصب پنجره یو پی وی سی
 
مرحله نصب درب و پنجره یو پی وی سی در واقع یکی از مهم ترین مراحلی است که در تولید درب و پنجره باید مورد توجه قرار گیرد و با رعایت اصول استاندارد بتوان این کار را انجام داد.به همین دلیل توصیه می شود اینکار را به یک متخصص بسپارید تا بتوانید بهترین بهره وری را شاهد باشید.
تولیدکنندگان پنجره دوجداره upvc تمام تلاش خود را برای راضی نگاه داشتن مشتریان خود خواهند کرد.
 
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: استانداردهای پنجره upvc, استانداردهای پنجره یو پی وی سی, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

یراق تک حالته و کلنگی پنجره upvc

می دانید که در پنجره upvc انواع یراق آلات استفاده می شود که در این مقاله ما قصد داریم در خصوص یراق آلات تک حالته و کلنگی با شما صحبت کنیم.

با مطالعه در این زمینه می توانید بهترین نوع پنجره را با توجه به نیاز خود از سیجاندژ خریداری و نصب کنید.

معرفی یراق تک حالته و کلنگی پنجره UPVC

یراق آلات تک حالته مخصوص پنجره upvc  می باشد که فقط به صورت افقی باز و بسته می گردد.این نوع اسپانیولت متال یراق پنجره یو پی وی سی (upvc) باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی میباشد و با نام پنجره دوجداره لولایی نیز معرفی می شوند.

این دسته از پنجره های یو پی وی سی بدلیل حالت بازشو تک حالته از لحاظ قیمت ارزان تر بوده و هزینه کمتری برای مشتری دارد ، یراق آلات دومین نقش را بعد از پروفیل  در کیفیت درب و پنجره upvc دارد ، کیفیت خوب یراق آلات پنجره دوجداره و همچنین رگلاژ مناسب آن باعث عمر طولانی تر پنجره و همچنین روان بودن در هنگام باز و بسته شدن یراق تک حالته پنجره دوجداره می شود.

 

اطلاعات فنی یراق تک حالته و کلنگی پنجره UPVC

  • اسپانیولیت

با کیفیت از آلیاژ مرغوب و از قسمت چرخ دنده تولید میگردد تا در طول زمان فرسوده نشود. در هنگام نصب رویپنجره های دو جداره upvc اگر از یراق آلات بی کیفیت استفاده شود باعث شکستن دستگیره در هنگام نصب شده و یا هرز شدن پیچ دستگیره را به همراه خواهد داشت. جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.
بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.

  • دستگیره پنجره upvc

دستگیره پنجره upvc معمولا از جنس آلومینیوم یا پلاستیک موجود است .در دستگیره های پنجره های upvc نکته مهم که باید به آن توجه داشت ارتفاع آن است. زیرا این ارتفاع مانند اهرم عمل کرده و باعث فشار کمتر به آن در هنگام استفاده از پنجره می شود.

در دستگیره های ارزان قیمت چون تولید کنندگان از وزن و ارتفاع آن کم می کنند این دستگیره ها شکننده بوده و زود می شکنند.

استفاده ازآلیاژ مرغوب باعث می شود تا در هنگام استفاده و نصب روی پنجره upvc شکسته نشود.

  • لولای پنجره و درب upvc

باز شوی پنجره های upvc تک حالته دارای لولای ۱۰۰ میلیمتری هستند و دارای وزنی استاندارد در حدود ۸۰ گرم بوده که کاهش وزن آن، باعث شکستن لولا و در نهایت باعث صدمه به پنجره میشود.

  • مقابل قفلی

این قطعه نقش مهمی در کارکرد پنجره دو جداره یو پی وی سی دارد . وزن استاندارد آن در حدود ۱۳ گرم است که البته ۷ گرمی آن نیز موجود است که به دلیل وزن کمتر زود میشکند.

البته باید جهت نصب پنجره های upvc از نیروهای متخصص کمک گرفت تا بتوان از مزایای پنجره upvc استفاده نمود.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%82-%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa%d9%87-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/



:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, یراق تک حالته و کلنگی پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب و پنجره UPVC فرانسوی
درب و پنجره upvc انواع مختلفی دارد که یکی از این مدل ها درب و پنجره فرانسوی upvc است. این دربهای گزینه ی مناسبی هستند.
برخی مزایای این درب ها باعث شده که این درب ها به بهترین گزینه برای درب های بیرونی تبدیل شوند.
 
برخی از این مزایا عبارتند از:
• این ماده یک عایق خوب است.
• UPVC یک ماده سبک وزن است.
• این ماده در برابر آب یا خشک شدگی آسیب پذیر نیست (انبساط یا انقباض)
• UPVC عمری طولانی دارد.
• به مقدار زیادی مراقبت نیاز ندارد.
 
همچنین هزینه مناسب این درب ها نقش مهمی در انتخاب درب فرانسوی upvc دارد.
 
زیبایی شناسی و عملکرد
عملکرد دو منظوره این نوع طراحی درب ها قابل استفاده در خانه های مختلف می باشد. اگر می خواهید یک جلوه مدرن خیره کننده داشته باشید، قاب های تقویت شده ظریف و پانل های شیشه ای از کف تا سقف می توانند این کار را برای شما انجام دهند.
 
استفاده از پانل های کلاسیک در طراحی درب . پنجره فرانسوی جلوه ای شیک به آن خواهد داد.
حتی اگر عرض بازشوی شما بسیار گسترده است، این سبک طراحی درب بیرونی با پانل های جانبی به شما اجازه می دهد تا آنها را در شرایط مختلفی بتوانید استفاده کنید.
علاوه بر این، شما همچنین می توانید طیف گسترده ای از انتخاب ها را برای رنگ آن داشته باشید. انتخاب شما فقط به رنگ سفید برای در و پنجره دوجداره upvc محدود نمی شود.
 
 
 
استفاده از درب های فرانسوی در گلخانه ها
بهتر است بدانید که می توانید این درب ها را برای گلخانه ها نیز استفاده کنید.
یک درب تاشوی فرانسوی در گلخانه با فضای داخلی تداخل ایجاد نمی کند و به همین دلیل به شما اجازه می دهد که فضای داخلی را با هر نوع مبلمانی که مد نظر دارید طراحی کنید. این امر که درب ها رو به بیرون باز می شوند، هنگامیکه فضای داخلی شما بسیار کوچک است حتی بیشتر حیاتی می باشد.
برای انتخاب درب و پنجره upvc فرانسوی علت های زیادی وجود دارد که در اینجا برخی از دلایل عمده انتخاب این درب و پنجره ها را برای شما نام می بریم:
 
عایق بندی و بهره وری انرژی
هزینه پایین درب های UPVC فرانسوی
امنیت و ایمنی
ویژگی های زیر باعث شده که درب و پنجره فرانسوی دارای امنیت بالایی باشند:
 
• فریم های تقویت شده داخلی با فولاد گالوانیزه
• چند نقطه برای قفل کردن در اطراف درب
• قفل های کلید دار ۳ و ۵ سیلندری
• شیشه های ایمن تا تراز کف
• دکوراسیون داخلی شیشه ای
• سه لولا بلبرینگی از جنس فولاد ضد زنگ
• پیچ هایی در بالا و پایین و چفت ها

 



:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, درب و پنجره UPVC فرانسوی, دلایل انتخاب درب و پنجره UPVC ف, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()